معاون شهردار همدان:

برخی از محدودیت‌های ترافیکی نیازمند هماهنگی بدون تشکیلاتی است

۱۳۹۱/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۸:۳۰
کد خبر: ۹۸۴۹۳
برخی از محدودیت‌های ترافیکی نیازمند هماهنگی بدون تشکیلاتی است
معاون عمرانی شهردار همدان گفت: احداث برخی از پروژه‌ها نیازمند اعمال محدودیت‌هایی در ترافیک شهری است که برای تسریع در کارها باید با هماهنگی بدون تشکیلاتی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا در همدان، موسی رسولی در کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان اظهار داشت: هر پروژه‌ عمرانی در سطح شهر همدان نیازمند تعدادی محدودیت‌ها در ترافیک شهری است که باید ایجاد شود چرا که عمده کارها در سطح معابر شهری است و این نیازمند هماهنگی بدون تشکیلاتی است.

وی با اشاره به تقاطع غیر همسطح فرهنگیان تصریح کرد: پیمانکار تقاطع فرهنگیان درخواست انسداد کامل لوپ شمال غربی این تقاطع را دارد تا بتوانند به راحتی آخرین فاز اجرایی را انجام دهند.

معاون عمرانی شهردار همدان با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح بلوار آیت‌الله نجفی اذعان داشت: شهرداری همدان سعی دارد احداث این تقاطع با کمترین مشکلی انجام شود و محدودیت‌های ترافیکی مشکلی برای همشهریان یا مسافران ایجاد نکند.

رسولی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با آغاز احداث این تقاطع از راستگردی که در این بلوار بازگشایی شده است، تا یک ماه استفاده کنند و پس از آن مسیر باز می‌شود.

وی یادآور شد: در هنگام ساخت پل، با همکاری شهرداری، پیمانکار و راهنمایی و رانندگی تنها محدودیت‌ تردد ایجاد می‌شود و انسدادی ایجاد نمی‌شود.

معاون عمرانی شهردار همدان اضافه کرد: در دو چهارراه شریعتی و تختی نیز که عملیات احداث روگذر آغاز می‌شود مدیریت کنترل ترافیکی برای خودروها مد نظر قرار می‌گیرد تا مشکلی برای تردد خودروها ایجاد نشود.

در ادامه جلسه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان نیز با اشاره به عدم رفع ترافیک در چهارراه پژوهش پس از احداث زیرگذر، بیان داشت: چهارراه پژوهش قبل از احداث زیرگذر در روزهای عادی نیز مشکل ترافیکی داشت اما اکنون در روزهای عادی وضعیت مطلوبی حاکم است.

محمد تبریزی افزود: در ایام تعطیل این تقاطع با مشکل ترافیکی مواجه است که برای رفع آن چند طرح برای آن پیش‌بینی شده است و یا اینکه باید طرح‌های موقتی برای این مکان پرتردد اجرا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز