رییس دانشگاه یزد خبر داد

نامگذاری یکی از خیایان‌های دانشگاه یزد به نام نهم دی

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۲
نامگذاری یکی از خیایان‌های دانشگاه یزد به نام نهم دی
رییس دانشگاه یزد گفت: بلوار منتهی به سر در اصلی دانشگاه یزد به عنوان 9 دی نامگذاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رییس دانشگاه یزد گفت: بلوار منتهی به سر در اصلی دانشگاه یزد به عنوان 9 دی نامگذاری خواهد شد.

سید علی محمد میرمحمدی افزود: این نامگذاری صورت گرفت تا هر روز که دانشگاهیان از این بلوار عبور می‌کنند خاطره خروش میلیونی مردم علیه فتنه‌گران و صیانت از ارزش های انقلاب را در ذهن داشته باشند.

وی ادامه داد: اکثریت دانشگاهیان همیشه با انقلاب، ولایت فقیه و نهضت بوده و هستند و همراه با سایر گروههای مردم در حماسه بزرگ 9 دی فریاد بزرگ ولایت خواهی خود را سر دادند و علیه افرادی که بخاطر لجبازی و علاقه به پست و مقام، خون شهدا را زیر پا گذاشتند حماسه آفرینی کردند.

میرمحمدی درباره وضعیت فعلی دانشگاه یزد در زمینه نفوذ عناصر فتنه در این دانشگاه گفت: پس از رو شدن دقیق ماهیت جریان فتنه، در حال حاضر در دانشگاه یزد بافت یکنواخت همراه نظام را داریم.

رییس دانشگاه یزد در پایان گفت: البته این به معنای آن نیست که دانشجویان دانشگاه یزد هیچ گونه انتقادی ندارند بلکه در نشست‌هایی که توسط تشکل های دانشجویی برگزار می‌شود دیدگاه ها و سلایق دانشجویان بحث می‌شود و همگونی و همراهی دانشجویان به معنای این نیست که هیچ گونه ساز مخالفی نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز