فرماندار یزد در گفت‌وگو با برنا:

راهپیمایی ۹ دی اوج بصیرت و ولایت پذیری یک ملت بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۸۳۰
راهپیمایی ۹ دی اوج بصیرت و ولایت پذیری یک ملت بود
فرماندار یزد گفت: راهپیمایی 9 دی برای همیشه در ذهن ها می ماند و اوج بصیرت و ولایت پذیری یک ملت بود. تا ابد یاد و خاطره راهپیمایی آن روز در دل ملت خداجوی ایران امید و در دل معاندان نظام، ترس و دلهره ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عزیزالله سیفی فرماندار یزد در گفت‌‎وگو با خبرنگار برنا در یزد گفت: فاجعه عاشورای 88 همانطور که در 9 دی نمایان شد اتحاد مردم را دوچندان و نفرتشان به فتنه گران را صدچندان کرد و نهایت ولایت پذیری و بصیرت ملت ایران بود.

سیفی تصریح کرد: راهپیمایی 9 دی حقیقتا بی سابقه بود که همیشه در ذهن ها می ماند و اوج بصیرت و ولایت پذیری یک ملت بود. تا ابد یاد و خاطره راهپیمایی آن روز در دل ملت خداجوی ایران امید و در دل معاندان نظام ترس و دلهره ایجاد خواهد کرد.

فرماندار یزد با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی های مختلف از ابتدای انقلاب افزود: وقتی پای عاشورا و امام حسین (ع) و بی احترامی به مقدسات اسلام به میان آمد دیگر هیچ کس سکوت را جایز ندانست و همه به خیابان ریختند.

وی ادامه داد: در آن روز همه اختلاف نظرها کنار گذاشته شد که این اوج اتحاد یک کشور است.

فرماندار یزد تاکید کرد: تا ایران هست مردم پای مقدساتشان ایستاده اند و دشمنان اسلام و نظام اگر فکر می کنند ملت ایران در مسایل سیاسی و مذهبی خود ذره ای کوتاه می آید، تا آنها با ایجاد تفرقه و حرمت شکنی به مقاصدشان برسند، اشتباه بزرگی کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز