در نشست مدیران استان

استاندار یزد حرکت فتنه گران در ۲۵بهمن را محکوم کرد

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۹:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۴۲
استاندار یزد حرکت فتنه گران در ۲۵بهمن را محکوم کرد
استاندار یزد گفت: مردم همواره با هوشیاری و بصیرت در صحنه مقابله با جنگ نرم، مجری کامل فرامین رهبری بوده‌اند و روز جمعه نیز در راهپیمایی سراسری، این را اثبات خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، استاندار یزد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی الهی، قدسی و ملکوتی است که رهبری آن را ولی فقیه و نایب بر حق امام زمان(عج) بر عهده دارد.

محمد رضا فلاح زاده در نشست مدیران استان حرکت فتنه گران در روز 25 بهمن ماه را محکوم کرد و افزود: به رغم همه توطئه های دشمنان بیرونی و داخلی و فتنه گران، همان گونه که در طول سی و دو سال گذشته مردم با اطاعت از ولی فقیه در صحنه های مختلف، حضوری فعال و مسئولانه داشته اند، همچنان مسیر خود را پر صلابت ادامه خواهند داد.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند از این توطئه ها و حرکات مذبوحانه طرفی نخواهند بست و نظام جمهوری اسلامی، روز به روز به سمت قله های تعالی حرکت خواهد کرد.

فلاح زاده حضور مردم استان یزد همراه و همگام با مردم سایر نقاط ایران اسلامی، در حمایت از ولایت فقیه را ارج نهاده و گفت: مردم همواره با هوشیاری و بصیرت در صحنه مقابله با جنگ نرم، مجری کامل فرامین رهبری بوده اند و در روز جمعه نیز در راهپیمایی سراسری، این مهم را اثبات خواهند کرد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود،با بیان اینکه در دور سوم سفر هیات دولت به استان یزد، مصوبات ارزشمندی برای رشد و آبادانی استان، به تصویب رسید، گفت: امیدواریم با همکاری و جدیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی، اعتبارات مورد نیاز برای مصوبات دور سوم در لایحه بودجه سال آینده لحاظ شود.

فلاح زاده همچنین تاثیر اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در تحقق عدالت اجتماعی را یادآور شد و گفت: ادارات متولی درامر توزیع خدمات آب، برق و گاز باید همراه با آگاهی بخشی به مردم در این رابطه، فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف را مدنظر داشته باشند.

نظر شما