استاندار یزد:

دستگاه‌ها از برگزاری همایش‌های بی‌هدف پرهیز کنند

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۶۱
دستگاه‌ها از برگزاری همایش‌های بی‌هدف پرهیز کنند
محمدرضا فلاح زاده در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد بر رعایت صرفه‌جویی و اصلاح در هزینه و همچنین پرهیز از برگزاری همایش‌های متعدد تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، استاندار یزد در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد بر رعایت صرفه جویی و اصلاح در هزینه اعتبارات جاری دستگاه ها و همچنین پرهیز از برگزاری همایش های متعدد تاکید کرد.

محمدرضا فلاح زاده افزود: برای رسیدگی به مسایل و مشکلات شهرستان خاتم در آینده ای نزدیک به این شهرستان سفر خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: 23 میلیارد تومان، کسری اعتبارات استان، به تهران اعلام شد که از محل جابجایی اعتبارات عمرانی، 5 میلیارد و 200 میلیون تومان و مبلغی از 20 درصد سهم مازاد به استان یزد اختصاص داده شد.

معاون برنامه ریزی استاندار یزد نیز در این جلسه، ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت زینب کبری(س)، اظهار داشت: شورای برنامه ریزی استان یزد، در سال 90 بر اساس قانون برنامه 5 ساله پنجم، با حضور همه دستگاه های اجرایی دارای وزارتخانه و یا معاونت ریاست جمهوری تشکیل جلسه خواهد داد.

محمدرضا بابایی افزود: در مورد وزارتخانه هایی که چند واحد استانی دارند، از سوی وزیر مربوطه، یک نفر به عنوان نماینده استانی آن وزارتخانه برای شرکت در جلسات شورای برنامه ریزی معرفی می شود.

گفتنی است در این جلسه درباره مسایل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز