فرمانده بسیج ادارات یزد:

نقش تربیتی سازمان زندان‌ها غیر قابل انکار است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۷۰
نقش تربیتی سازمان زندان‌ها غیر قابل انکار است
سرهنگ بابایی با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در زندان‌های استان یزد گفت: نقش تربیتی سازمان زندان‌ها غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، فرمانده بسیج ادارات یزد در همایش بزرگ فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات شهرستان یزد که به میزبانی زندان مرکزی یزد برگزار شد، با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زندان های استان یزد گفت: نقش تربیتی سازمان زندان ها غیر قابل انکار است.

سرهنگ بابایی افزود: اقدامات تامینی و تربیتی بسیار ارزنده ای در زندان ها صورت گرفته است که نشان از همت بالای مسوولان این سازمان در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده بسیج ادارات یزد اظهار داشت: پایگاه های بسیج ادارات باید بستر مناسبی برای تربیت افراد کارآمد باشد.

وی با اشاره به تشکیل حلقه های صالحین که با هدف رشد معنوی و رشد ایمان و آگاهی بسیجیان تشکیل شده است افزود: عملکرد فرماندهان باید به گونه ای باشد که خروجی پایگاه های بسیج بهینه و غنی باشد.

مدیرکل زندان های استان یزد نیز در این نشست گفت: همان گونه که امام راحل(ره) فرمودند باید اندیشه و تفکر بسیج را در مجموعه و جامعه ارتقا ببخشیم.

سیدحشمت حیات الغیب سخنانی درباره چگونگی تشکیل سازمان زندان ها ایراد کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل سازمان زندان ها شیوه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی جایگزین شیوه های پلیسی شد.

وی ادامه داد: به یاری خداوند متعال و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند که زندان ها باید به دانشگاه تبدیل شود، اکنون محیطی در زندان ها فراهم شده که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرموده امام خمینی نزدیک شده ایم چراکه رسالت مهم ما اصلاح و تربیت و بازگشت شرافتمندانه مددجویان به جامعه است.

گفتنی است در ادامه سجاد علمدار رسما به عنوان فرمانده پایگاه شهید کچویی زندان های استان یزد معرفی شد.

لازم بذکر است در این همایش فرماندار یزد، مدیرکل زندان ها و جمعی از فرماندهان بسیج ادارات شهرستان یزد حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز