فرماندار خاتم تأکید کرد؛

انتقال روحیه ایثارگری به نسل جوان

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۶۳
انتقال روحیه ایثارگری به نسل جوان
امامی‌میبدی گفت: باید حماسه تاریخی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر را گرامی‌داشت و برای انتقال این ایثارگری‌ها به نسل جوان برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، فرماندار خاتم در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح كرد: باید حماسه تاریخی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر را گرامی‌داشت و در انتقال این ایثارگری ها به نسل جوان برنامه ریزی کنیم.

سید ناصر امامی میبدی افزود: سوم خرداد در امسال با میلاد حضرت امام خمینی(ره) و میلاد فاطمه زهرا(س) مزین شده است كه باید علاوه بر برنامه های سوم خرداد برنامه هایی نیز در همین راستا و در گرامیداشت میلاد این دو عزیز تدوین شود.

غلامرضا عطایی بخشدار مركزی نیز با گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد حماسه ای به یاد ماندنی از ایثار و فداكاری رزمندگانی است كه با اهدای خون خود خرمشهر قهرمان را از دست دشمنان اسلام آزاد کردند، باید این حماسه بزرگ را گرامی داشت و به نحو احسن در بزرگداشت این روز برنامه ریزی کنیم.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این باره تصریح کرد: صدام معدوم اعلام كرده بود كه اگر جمهوری اسلامی بتواند خرمشهر را بگیرد من كلید بصره را به آن ها اهدا می كنم و سوم خرداد 1360 این شهر قهرمان توسط رزمندگان اسلام آزاد شد و صدام از آن روز بر قدرت و ایمان رزمندگان اسلام پی برد و شكست خود را پذیرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز