رییس دانشگاه آزاد یزد عضو هیأت تحریریه نشریه كاتالیزور شد

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۴۷
رییس دانشگاه آزاد یزد عضو هیأت تحریریه نشریه كاتالیزور شد
محمدحسین مسلمین رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان عضو هیات تحریریه نشریه كاتالیزور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد،  محمد حسین مسلمین اولین دانشیار و ریاست آزاد اسلامی یزد به واسطه فعالیت های علمی پژوهشی گسترده به عنوان عضو هیات تحریه اولین نشریه کاتالیزور کشور منصوب شد.

دکتر رضیه فضایلی مدیر مسوول مجله Iranian joural of catalysis گفت: این نشریه علمی اساتید بسیار مطرحی از سراسر دنیا به عنوان هیات تحریریه انتخاب نموده است که حتی تعدادی از آن ها دانشمندان ISI هستند.

وی ادامه داد: اعضای هیأت تحریریه این نشریه پروفسور ریچارد جکسون از دانشگاه شفیلد انگلستان، دکتر محمد علی زلفی گل از دانشگاه بو علی سینا همدان، دکتر هاشم شرفی از دانشگاه شیراز، پروفسور مکنزی از دانشگاه نیوزیلند، پروفسور ملک پور از دانشگاه صنعتی اصفهان، پروفسور شهرام تنگستانی نژاد، پروفسور عباسپور از دانشگاه هاروارد آمریکا، دکتر محمد حسین مسلمین از دانشگاه آزاد یزد، دکتر ردلا از برزیل و دکتر کیا کجوری از دانشگه آزاد تهران اعضای هیأت تحریریه آن را تشکیل می دهند.

مدیر مسول این نشریه ادامه داد: این نشریه در مورد کاتالیست و فرآیند های کاتالیستی است و رشته های مختلفی از جمله شیمی، مواد، نساجی، سرامیک و حوزه های نانو را پوشش می دهد، همچنین از در این نشریه در ابتدا سعی شده است تمامی استاندارد های ISI را رعایت کنیم که از جمله آن داوری مقالات به صورت همتراز ، گستره هیات تحریریه از دانشمندان ISI داخل و خارج کشور و...است .

وی افزود: مشابه این نشریه در کشور نداریم و حتی در دنیا هم 5 الی 6 مورد مشابه این نشریه (کاتالیست ) در مرتبه ISI وجود دارد و انشاءال.. این نشریه پس از انتشار 3 شماره با مجوز سازمان مرکزی و وزارت علوم به رتبه علمی پژوهشی رسیده و سپس به نشریه ISIتبدیل خواهد شد .

سردبیری این نشریه دکتر احمد رضا مساح و مدیر داخلی آن مجید کلاه دوزان است و اولین شماره آن تا پایان خرداد ماه منتشر میشود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز