تفاهم‌نامه بین شهرداری یزد و گروه پیشگامان کویر به امضا رسید

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۵۸
تفاهم‌نامه بین شهرداری یزد و گروه پیشگامان کویر به امضا رسید
با حضور شهردار یزد و مدیر عامل گروه پیشگامان کویر، تفاهم‌نامه همکاری در مبحث تحقق دولت الکترونیک و آموزش شهروندان به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مدیر عامل شركت تعاونی پیشگامان كویر یزد اظهار داشت: رسیدن استان یزد به عنوان قطب فناوری اطلاعات (IT)کشور به عنوان یکی از محوری ترین شعارها و اهداف اصلی گروه پیشگامان کویر مطرح است و این گروه از تمام توان و پتاسنیل خود برای تحقق این هدف بهره خواهد برد واز هر فرصتی برای رسیدن به ان استفاده خواهد کرد.

محمدرضا رضایی نژاد افزود: استان یزد دارای جمعیت جوان و تحصیل كرده و با هوشی است و ما از پتانسیل بسیاربالایی در ایجاد شهروندان الكترونیك برخورداریم كه یكی از نقاط قوت ما در سطح كشور است.

وی بزرگترین گروه تعاونی IT در ایران با اشاره به اجرای طرح آموزش شهروند الکترونیک در کشور و استان گفت: اجرا شدن دولت الکترونیک و شهروندان الکترونیک در نهایت به کاهش هزینه ها و شفاف سازی در امور خواهد شد و لزوم آموزش و بهره گیری مردم در این مساله بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح گروه با همکاری شهرداری یزد با امکانات، تجربیات و توانمندی طرفین به مرحله اجرا در خواهد آمد و امیدواریم موجب اعتلای استان یزد شود.

مدیرعامل شركت تعاونی پیشگامان كویر یزد گفت: پیشگامان کویر امیدوار است با اقدامات خود و همکاری سایر ارگان ها، در استان دانش محور یزد، فناوری اطلاعات بتواند باعث اول شدن این استان در تمامی زمینه ها در سطح کشور را فراهم کند.

شهردار یزد نیز در این مراسم با اشاره به جزییات این طرح گفت: دولت به عنوان متصدی اصلی این طرح مطرح است و سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور نیز متولی اجرا هستند که در شهرها این وظیفه بر عهده شهرداری گذاشته شده است.

میروکیلی افزود: عمده‌ترین مسأله در ایجاد شهروند الكترونیك فرهنگ‌سازی و تشویق شهروندان به استفاده از خدمات ارایه شده است كه رسانه ها نقش بسیار مهمی را دارند و با صدا و سیما نیز مذاكراتی صورت گرفته است .

وی تأکید کرد: پیشگامان کویر که مثل همیشه در دیگر زمینه های فعالیت خود پیشگام بوده و باعث افتخار استان یزد و صنعت فناوری اطلاعات است در مبحث اجرایی کردن دولت الکترونیک نیز پیشگام است.

در پایان این نشست رضایی نژاد مدیر عامل پیشگامان كویر یزد و میروكیلی شهردار ضمن حضور در مركز ثبت نام مستقر در محل باغ ملی یزد ، نسبت به ثبت نام اقدام نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز