با حضور مسوولان کشوری در هفته دولت امسال:

بزرگترین کتابخانه جنوب شرق کشور در میبد به بهره برداری می‌رسد

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۷۱
بزرگترین کتابخانه جنوب شرق کشور در میبد به بهره برداری می‌رسد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی میبد از افتتاح بزرگترین کتابخانه جنوب شرق کشور تا پایان شش ماهه اول سال جاری در میبد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد،  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد اظهار داشت: این کتابخانه بزرگترین کتابخانه جنوب شرق كشور است که در زمینی به مساحت پنج هزار و 200 مترمربع و در سه طبقه با زیربنای چهار هزار و 200 مترمربع ساخته شده است که به طور همزمان ظرفیت مطالعه یک هزار نفر را فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی این کتابخانه‌ در هفته دولت با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد. 

محمدحسن علایی همچنین اظهار داشت: این کتابخانه دارای دو مخزن ویژه کتاب‌های عمومی و مرجع، سالن کنفرانس و گالری است که امکان برگزاری مسابقات و نمایشگاه های مختلف فرهنگی را فراهم می‌آورد.

علایی تصریح کرد: برای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان میبد، تاکنون بیش از 40 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد و بودجه‌های ملی هزینه شده است.

تشكیل كمیته ویژه‌ای برای تصمیم گیری درباره تجهیز كتابخانه مركزی، حمایت خیرین شهرستان و تأمین هزینه‌های تجهیز این کتابخانه، جابجایی کتابخانه پارک فلسطین میبد، تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان و جلوگیری از ساخت و سازهای نامتعارف در حاشیه کتابخانه مرکزی میبد از مسائلی بود که در این جلسه درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز