رییس جدید شبكه دامپزشكی شهرستان یزد معرفی شد

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۶:۱۰
کد خبر: ۵۸۶۱۸
رییس جدید شبكه دامپزشكی شهرستان یزد معرفی شد
جلسه تودیع و معارفه رییس شبكه دامپزشكی شهرستان یزد با حضورمعاون فرماندار یزد و مدیر كل دامپزشكی استان و جمعی از مسوولان و پرسنل شبكه دامپزشكی شهرستان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، جلسه تودیع و معارفه رییس شبكه دامپزشكی شهرستان یزد با حضور معاون فرماندار یزد و مدیر كل دامپزشكی استان و جمعی از مسوولان و پرسنل شبكه دامپزشكی شهرستان یزد برگزار شد.

مدیر كل دامپزشكی استان در این جلسه اظهار داشت: مخاطب تشكیل جهاد مردم بوده اند و شاكله جهاد را مردانی برخاسته از توده های امت با بنیه دینی و اعتقادی بنا نهادند كه این خود منشأ خدمات زیادی در جامعه شد.

حدادزاده گفت: پاسداشت ارزش های جهادی و احیاء دوباره آن ها نیاز امروز جامعه است.

وی گفت: دامپزشكی خط مقدم بهداشت جامعه است و ما تا سال 87 در دامپزشكی بحث تأمین غذای بهداشتی را داشتیم اما الان تأمین غذای بهداشتی و شرعی از وظایف قانونی دامپزشكی است.

در ادامه عسكر زاده، معاون فرماندار یزد كار دامپزشكی را بسیار حساس ولی كاركنان آن را گمنام خواند وگفت: با توجه به اینكه در شهرستان یزد تراكم جمعیت وجود دارد پس مسئولیت بیشتر است و باید توجه بیشتری به مباحث بهداشتی شهرستان صورت گرفته شود.

از زحمات و فعالیت های غلامعلی پور به عنوان رییس و عبد الحسین زاده به عنوان سرپرست شبكه دامپزشكی شهرستان یزد تقدیر و مهدی مطیعی به عنوان رییس جدید شبكه دامپزشكی شهرستان یزد معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز