رییس سازمان بازرگانی یزد خبر داد

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و تابستان در یزد

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۰۶۰
آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و تابستان در یزد
اسکندری گفت: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از 10تیر ماه امسال آغاز شده و با توجه به اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمندکردن یارانه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رییس سازمان بازرگانی استان اظهار داشت: این طرح نظارتی از 10تیر ماه امسال آغاز شده و با توجه به اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمند کردن یارانه ها هر دو طرح در راستای تنظیم بازار و نظارت دقیق و کنترل قیمت ها اجرا می شود.

وی ادامه داد: با شروع فصل تعطیلات و افزایش حضور شهروندان در مراکز سیاحتی، تفریحی، مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی نظارت دقیق بر قیمت های خدمات عرضه شده از سوی این مراکز اعمال می شود و شهروندان می توانند با خیال آسوده تابستان امسال را سپری کنند.

رییس سازمان بازرگانی استان یزد اظهار داشت: مراکز ارایه خدمات فنی خودرو ، تعمیر گاه های لوازم خانگی، پایانه های مسافربری، آژانس های مسافرتی، تاکسی ها و تاکسی های تلفنی، مواد لبنی، پروئینی، شیرینی جات از جمله مراکز مورد نظر در طرح نظارتی ویژه تابستان و ماه مبارک رمضان است.

اسکندری تصریح کرد: شماره تماس 124 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است و برای گسترده بودن هر چه بیشتر اجرای این طرح ها از ظرفیت ناظران افتخاری، بازرسان اصناف و مجامع امور صنفی نیز استفاده خواهد شد.

 گفتنی است طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و تابستان از 10 تیر ماه سالجاری به مدت 2 ماه تا پایان 10 شهریور 90 ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز