امام جمعه یزد:امام حسن مجتبی(ع) اول مظلوم تاریخ است

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۶:۲۹
کد خبر: ۷۰۱۱۷
امام جمعه یزد:امام حسن مجتبی(ع) اول مظلوم تاریخ است
آیت الله محمد رضا ناصری گفت: امام حسن مجتبی(ع) اول مظلوم تاریخ است چرا که با سخت ترین و بدترین کینه ها شهید شد و حتی در منزلش نیز غریب بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد گفت: حتی در هنگام دفن بدن مطهر ایشان هم، روحشان را آزردند و دوستان نادان و احساسی و دشمنان همواره در حق امام حسن مجتبی ع ظلم کردند .

آیت الله محمد رضا ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد جنگ 33 روزه حزب الله لبنان گفت: حزب الله گروهی از جوانان متدین و عاشق ولایت و امامت هستند که با سلاح ایمان در برابر اسرائیل و امریکا و برخی کشورهای اروپایی و عربی ایستادند و مقاومت کردند.

امام جمعه یزد گفت: محبوبیت حزب الله را کسی نمی تواند منکر شود و این جوانان اسلام را عزیزتر کردند.

وی باضمن اشاره به اینکه گروه طالبان هم با نام اسلام به‌وجود آمد گفت: این گروه چون رهبری نداشتند و به ولایت اعتقاد ندارند لذا با کشتار مردم هرگز موفق نشدند و شکست خوردند ولی حزب الله لبنان چون به ولایت و اهل بیت اعتقاد دارد لذا در برابر اسرائیل با دست خالی و سلاح ایمان ایستاد و اسلام را عزیز کرد.

آیت الله ناصری در خطبه های دیگر نماز با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور اسلامی ایران گفت: آزادگان با تحمل شکنجه ها و سختی ها دشمن را ذلیل کردند و با پا فشا ری بر دین و اعتقاداتشان عزتمندانه به کشور بازگشتند .

امام جمعه یزد در پایان با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر گفت: شب قدر شب عنایت خداوند به بندگان است و مقدرات یکسال آینده انسان در این شب نوشته می شود لذا باید این شب عزیز را قدر بدانیم و از لحظه لحظه آن استفاده نماییم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز