رییس هیات تکواندو یزد

تکواندو به مدارس استان یزد می‌رود

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۲۷۳۱
تکواندو به مدارس استان یزد می‌رود
عالیشوندی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های بالای ورزش تکواندو از توجه جدی به ورزش تکواندو در مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمود عالیشوندی، رییس هیات تکواندو استان یزد با بیان اینکه پتانسیل ورزش تکواندو در استان یزد بیش از ظرفیت فعلی است اظهارداشت: با همکاری آموزش و پرورش یزد در مدارس استان به ورزش تکواندو توجه بیشتری خواهد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه لیگ منظمی در زمینه تکواندو وجود ندارد تاکید کرد: متاسفانه در گذشته تکواندوکاران حضور منظمی در لیگ های کشوری نداشتند و آنان به دلیل کمبود مسابقات به ویژه در رده های پایین از بی تجربه‌گی رنج می برند.

عالیشوندی با بیان اینکه در زمینه تکواندو از نظر کیفیت و کمیت با مشکل رو به رو هستیم خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری در رده های پایین و برگزاری منظم لیگ استانی گام های بلندی برای رفع این مشکل در استان برداشته می شود.

وی همچنین برگزاری مسابقات نونهالان کشور در استان یزد را گام مثبتی در ترغیب مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در رده های پایین به این ورزش دانست و تاکید کرد: این مسابقات در نیمه دوم شهریور به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

رییس هیات تكواندو یزد تصریح كرد: برگزاری مسابقات متعدد ورزش تكواندو در یزد می تواند در رشد و تعالی این رشته بسیار موثر باشد .

عالیشوندی افزود: یكی از برنامه های مهم این هیات در سالجاری پیگیری برگزاری مسابقات كشوری در یزد است .

وی ابراز امیدواری كرد تا رشته تكواندو استان با همكاری همه علاقمندان و مسوولان روز به روز به جایگاه حقیقی خود در سطح كشور دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز