بازدید فرماندار یزد از ساختمان در حال احداث شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۵:۴۸
کد خبر: ۷۵۱۷۱
بازدید فرماندار یزد از ساختمان در حال احداث شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
فرماندار یزد از ساختمان در حال احداث شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، عزیزالله سیفی فرماندار یزد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از سه ویژگی عمده نهضت اسلامی مردم ایران که اسلامی بودن، مردمی بودن و استکبار ستیز بودن است، نقطه عطف حرکت شورا شد.

وی نقطه عطف حرکت شورا را سخنان امام خمینی(ره) دانست و افزود: این نهاد نوپای انقلاب اسلامی، هر روز با کسب تجربه‌های نوین تبلیغی، سازه‌های ماندگاری در روشمند نمودن هماهنگی و گسترش تبلیغات انقلاب اسلامی مناسبت ها بر جای گذارد.

عزیزالله سیفی در ادامه با مهم دانستن نقش شورا در ساماندهی و مدیریت برگزاری ایام الله، مراسم ملی و عمومی و رسمی کشور افزود: باید با برنامه‌ریزی های دقیق و مناسب زمینه را برای ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم شعائر و ایام‌الله، گسترش ارزشها و ترویج فرهنگ انقلابی، افزایش انگیزه مشارکت مردم افزایش داد.

وی افزود: در برگزاری مراسم و زنده نگاه داشتن و نکوداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان انگیزه افزایش پیدا کند تا از این طریق مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در ایام الله با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنند.

سیفی در پایان ضمن بازدید از ساختمان در حال احداث شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جهت تسریع در روند اجرایی پروژه قول مساعد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز