استاد حوزه علمیه یزد: شبهات باورهای دینی نسل جوان را هدف قرارداده است

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۸:۲۱:۴۸
کد خبر: ۷۷۴۲۴
استاد حوزه علمیه یزد: شبهات باورهای دینی نسل جوان را هدف قرارداده است
حجت الاسلام مدرسی گفت: شبهات باورهای دینی نسل جوان را هدف قرارداده که حوزه های علمیه باید با ابزار علم و تهذیب به عنوان سربازان امام زمان عج در برابر این هجمه بایستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، استاد حوزه علمیه استان یزد در آیین گشایش حوزه های علمیه استان كه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از فضلا، علما و طلاب در مدرسه علمیه امام خمینی(ره ) یزد برگزار شد، افزود: در این راه باید همواره با اخلاق محمدی (ص) و عطوفت و مهربانی به راهنمایی و هدایت جامعه پرداخته شود و پاسخگویی به شبهات یكی از بزرگترین وظایف حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد كاظم مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود مهربانی، حضور در اجتماعات دینی و عطوفت را در زمره خصوصیات انسان های مورد تایید ولی عصر (عج) برشمرد.

مدیر حوزه های علمیه برادران استان یزد نیز در این مراسم گفت: در محرم سال گذشته 160نفر از طلاب و در تابستان امسال نیز 105 نفر از مبلغین و طلاب به مناطق مختلف استان بویژه مناطق محرم اعزام شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس افزود: برگزاری دوره های آموزشی ،دعوت از اساتید اخلاق قم و برگزاری دوره های اخلاق اسلامی ،برگزاری اردوهای زیارتی عتبات، راه اندازی پایگاه اینترنتی معاونت تبلیغ استان و.. برخی دیگر از اقدامات این مدیریت در سال گذشته است .

وی در پایان گفت: با راه اندازی بانك اطلاعات طلاب و مبلغان استان یزد كه در حال انجام است كلیه فعالیت های اعزام و شركت در طرحها از طریق این سایت انجام خواهد شد

نظر شما