گفت‌وگوی برنا با شاهد یک صحنه تاریخی

امام(ره) از قبل منتظر بود

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۹:۰۰
کد خبر: ۸۴۹۳
امام(ره) از قبل منتظر بود
نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه یزد درباره فرار شاه گفت: ایشان آنچنان عادی آمدند و برخورد کردند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و از قبل منتظر این رویداد بودند و این بسیار برای اطرافیان شگفت انگیز بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی صدوقی در گفت‌گو با خبرنگار برنا در یزد افزود: این روزها روزهای خاطره انگیزی است چون در سال 57 حوادثی بسیار مهم در کشور به وقوع می پیوست اما تصور آنکه شاه با قدرتی که داشت روزی مجبور شود کشور را ترک کند و رژیم 2500 ساله ستم شاهی از هم پاشیده شود، نیز برای هیچ کس متصور نبود.

وی ادامه داد: اینجانب این خبر را در تاریخ 26 دی 57 در نوفل لوشاتو  شنیدم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: حضرت امام دستورات و پیام های خود را از طریق دو دفتری که یکی از آنها روبه روی منزلشان در نوفل لوشاتو و دیگری چند خیابان دورتر بود، به داخل کشور ارسال می فرمودند.

حجت الاسلام صدوقی افزود: اینجانب در دفتر دوم بودم و از طریق اخبار از خروج شاه از کشور آگاه شدم و بلافاصله به محل سکونت حضرت امام حرکت کردم.

امام جمعه یزد ادامه داد: روبه روی منزل امام(ره) تعداد زیادی از خبرنگاران هجوم آورده بودند و ایرانیان زیادی نیز در آن محل حاضر بودند و اشک شوق از چشمان افراد سرازیر بود و همه با چشم اشکبار از خوشحالی، این پیروزی را به یکدیگر  تبریک می گفتند چون این رویداد بسیار مهم و عظیم بود.

حجت الاسلام صدوقی ادامه داد: اینجانب بسیار مایل بودم نحوه برخورد امام را با این خبر بدانم و فکر می کردم ایشان نیز بسیار خوشحال هستند.

وی ادامه داد: اما ایشان آنچنان عادی آمدند و برخورد کردند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و از قبل منتظر این رویداد بودند و این بسیار برای اطرافیان شگفت انگیز بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز