گردش به روی پل طبیعت به میزبانی منطقه گردشگری عباس آباد

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۴:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۹۵۶۳
گردش به روی پل طبیعت به میزبانی منطقه گردشگری عباس آباد
در ادامه میزبانی از میهمانان خارجی سی‌و‌سومین دوره از نمایشگاه کتاب تهران، میهمانان خارجی با همراهی تعدادی از مسئولان اجرایی بخش بینالملل از بوستان آب و آتش و پل طبیعت بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، این بازدید به میزبانی منطقه عباس آباد شهرداری تهران بود که در بوستان آّب و آتش مراسم گلاب‌گیری در حال برگزاری است و میهمانان از بازارچه این بوستان نیز دیدن کردند.

سیدمحمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگی عباس آباد، در این‌باره اظهار داشت: اراضی عباس آباد هرساله میزبان میهمانان مختلف در جشنواره‌های فرهنگی و هنری کشور است. گذر گردشگری عباس‌آباد و آب و آتش؛ در مراسم گلاب‌گیری‌ که به عمل آورده است، میزبانی این مراسم را برای میهمانان خارجی این دوره از نمایشگاه کتاب انجام داده است.

حجازی همچنین عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های اجرا شده برای میهمانان این دوره از نمایشگاه؛ اجرای مراسم و سنت‌های مختلف اقوام ایرانی برای میهمانان است. امیداورم برای میهمانان ما جاذبه گردشگری لازم را داشته باشد.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز