دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

مشارکت بیش از ۴۰۰۰ نفر در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۱:۴۵
کد خبر: ۴۳۳۷۴۷
مشارکت بیش از ۴۰۰۰ نفر در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی
دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری از شرکت بیش ار 4000 نفر در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان خبر داد.

 به گزارش برنا از شهرکرد ؛ فرهاد خلیل مقدم، افزود: برگزاری بخش مکتوب این مسابقه  در 20 تیر ماه پایان پذیرفت و بر اساس گزارشات دریافتی تا کنون تعداد 4041 عدد فرم مسابقه به این اداره کل ارسال شده و شرکت در بخش آنلاین نیز تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاقه مندان می توانند  منابع این مسابقه را  از طریق سایت www.iranpl.ir و یا www.shahrekordpl.ir  دانلود نموده و در بخش آنلاین این مسابقه شرکت کرده و از جوایز نفیس آن بهرمند شوند.

 دبیر استانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: امکان شرکت در بخش آنلاین این مسابقه برای کلیه علاقه مندان دره های مختلف سنی فراهم شده است و علاقه مندان تنها تا 4 روز دیگر می توانند با مراجعه به آدرس www.shamstoos.ir  در این بخش شرکت نمایند.

گفتنی است ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی (از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است و اختتامیه  این جشنواره در دهه کرامت خواهد بود.

نظر شما