رئیس فرهنگ وارشاد شهرستان ایلام:

نمایشگاه کتاب در شهر ایلام افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۹:۲۸
کد خبر: ۵۵۰۹۲۸
نمایشگاه کتاب در شهر ایلام افتتاح شد
نمایشگاه کتاب همزمان با نمایشگاه بزرگ کتاب تهران با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام افتتاح شد.

.به گزارش برنا-ایلام -اکبر امیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، درحاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه ٣ هزار عنوان کتاب در قالب ٣٠ هزار جلد کتاب ارائه می‌شود.

 وی، بابیان اینکه این نمایشگاه به مدت ٢٠ روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام دایر است، ابراز کرد: کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه در قالب و موضوعات مختلف تاریخی، ادبیات، رمان، کودک و نوجوان، مذهبی، پزشکی و روانشناسی است.

امیدی یادآور شد: کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه با ٥٠ درصد تخفیف ارائه می‌گردد و علاقه‌مندان می توانند برای خرید و تهیه کتاب از ٩ اردیبهشت تا ٢٩ اردیبهشت همه‌روزه از ساعت ٨ الی ٢٢ به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

وی گفت: کتاب یکی از پراهمیت‌ترین ابزارها در راستای ایجاد توسعه و بسترساز پیشرفت هر جامعه‌ای است و هر جامعه‌ای که سرانه مطالعه بیشتری داشته باشد، در مسیر توسعه قرارگرفته و موجب مصونیت افراد جامعه از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 امیدی، با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در طول سال برای علاقه‌مندان و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در راستای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه در سطح شهرستان ایلام در ایام مختلف نمایشگاه‌های کتاب برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز