آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۴۷۳۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 15 اردیبهشت ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۵۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از ۵۵ بیمار بستری‌شده جدید، ۴۰ نفر از اردبیل، ۶ نفر از پارس‌آباد، ۲ نفر از مشگین‌شهر، ۲ نفر از کوثر و ۵ نفر از خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۸۷ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده بیان کرد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۴۷۷ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۴۲ موردی داشته و از این تعداد ۷۶ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، اصلاندوز، کوثر، سرعین و نیر در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در پایان گفت: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند چرا که بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است دوباره باعث روند صعودی بیماری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز