استاندار اردبیل:

در پیشخوان‌ها، پمپ بنزین‌ها، آرامستان‌ها و نانوایی‌ها متاسفانه کرونا عادی سازی شده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۴۴۹۴
در پیشخوان‌ها، پمپ بنزین‌ها، آرامستان‌ها و نانوایی‌ها متاسفانه کرونا عادی سازی شده است
استاندار اردبیل گفت: گزارش شده در پیشخوان‌ها، پمپ بنزین‌ها، آرامستان‌ها و نانوایی‌ها میزان رعایت بهداشت کرونایی کم‌تر از ۸۰ درصد است.
به گزارش برنا؛ استاندار اردبیل گفت: از کسانی که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار می‌دهند کمال تشکر و قدردانی را داریم، اما این طور که گزارش شده در پیشخوان‌ها، پمپ بنزین‌ها، آرامستان‌ها و نانوایی‌ها میزان رعایت کم‌تر از ۸۰ درصد است.

اکبر بهنامجو اظهار داشت: خوشبختانه گزارش‌های خوبی از روند کرونا در استان اردبیل به دست آمده و تعداد بستری‌ها کاهش یافته است که امیدواریم همکاری‌های لازم در این زمینه ادامه یابد و به خصوص در ایام انتخابات نسبت به ضوابط ستاد مقابله پیشگام عمل شود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی افزود: هم‌اکنون بحث واکسیناسیون در سطح کشور و استان به خوبی ادامه دارد و در سطح استان بالای ۷۰ و ۸۰ اجرا شده و جمعیت ۶۰ درصدی را دربرمی‌گیرد که انتظار می‌رود رده سنی این گروه‌ها همکاری‌های لازم را در این زمینه برای اجرای موفق طرح داشته باشند.

استاندار اردبیل بیان کرد: اکثریت افرادی که در برابر کرونا مقاومت خوبی ندارند بالای ۶۰ سال هستند که به همین منظور انتظار داریم به موقع در طرح واکسیناسیون ورود پیدا کنند و زحمات کادر درمانی را محقق کنند که رعایت پروتکل‌ها نیز در این زمینه لازمه اساسی است.

تبلیغات انتخاباتی در مراکز سربسته نباشد

بهنامجو تصریح کرد: از کسانی که در راستای تبلیغات انتخاباتی فعالیت دارند انتظار می‌رود تا تبلیغات در مراکز سربسته انجام نیابد، چرا که این افراد مسئول هستند و هر گونه تجمعی که در اماکن بسته می‌تواند در شیوع کرونا نقش داشته باشد گناه کبیره است.

استاندار اردبیل افزود: در کنار افرادی که در داخل خانه قرنطینه هستند ۴ هزار و ۴۰۰ نفرند که تست مثبت نصف آن‌ها را دربرمی‌گیرد و به دو هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است که انتظار می‌رود دوره قرنطنیه را با قطع ارتباط با خانواده ادامه دهند تا دوره چهارده روزه را بدون هیچ مشکلی به اتمام برسانند.

بهنامجو ادامه داد: از کادر درمانی و پزشکان که برای نجات جان هموطنان تلاش می‌کنند متشکریم و تلاش بسیجیان در بحث کمک‌های بسته‌های معیشتی حائز اهمیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز