آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۳ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۶۶۸۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۳ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 23 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: خوشبختانه ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

وضعیت قرمز و نارنجی در ۳ شهرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۲۵۲ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۲ موردی داشته و از این تعداد ۵۷ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نمین، اصلاندوز، کوثر، سرعین و نیر در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

تزریق بیش از ۱۰۱ هزار دوز واکسن

وی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل ۱۰۱ هزار و ۶۵۹ دوز واکسن تزریق شده که از این مقدار ۷۰ هزار و ۶۲۱ دوز مربوط به نوبت اول و ۳۱ هزار و ۳۸ دوز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با تاکید بر استفاده مردم از ماسک گفت: امروز دغدغه ما، موج پنجم کرونا بوده که عمدتا از نوع ویروس جهش‌یافته دلتای هندی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز