مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل خبر داد:

ترویج استفاده از کالاهای استاندارد در بین گردشگران نوروزی اردبیل

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۲:۴۳
کد خبر: ۲۷۳۰۹۲
ترویج استفاده از کالاهای استاندارد در بین گردشگران نوروزی اردبیل
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل از ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد در بین مسافران و گردشگران نوروزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، هاشم علایی افزود: این طرح با هدف ایجاد سلامتی و ایمنی در جامعه بویژه در بین مسافران ایام نوروزی لازم انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به مراحل اجرایی طرح ترویج استاندارد به گردشگران اظهار کرد: این سازمان با ایجاد پایگاهی با حضور کارشناسان استاندارد در مبادی ورودی شهر با لباس مخصوص از مسافران نوروزی استقبال خواهد کرد.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان در اهمیت ترویج فرهنگ استاندارد در ایام نوروز یادآور شد: برابر وظایف سازمان ملی استاندارد ایران ترویج استفاده از کالاهای استاندارد در بین شهروندان یکی از تاکیدات بوده است.

وی با بیان اینکه براین اساس ایام عید می تواند در این فرهنگ سازی موثر واقع شود، متذکر شد: این طرح توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و با همکاری شرکت های تأیید صلاحیت شده از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به مدت ۱۴ روز اجرا می شود.

علایی از تمامی مسافران و گردشگران ورودی به این استان خواست از خرید هر گونه محصولات غیر استاندارد خودداری کرده و در صورت مشاهده کالاهای غیراستاندارد با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ و یا با تلفن های ۸- ۳۳۴۷۱۱۵۷- ۰۴۵تماس حاصل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز