رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد:

توزیع ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان اردبیل

۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۹:۵۳
کد خبر: ۲۷۴۳۹۱
توزیع ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان اردبیل
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از توزیع 500 تن گوشت مرغ منجمد در تعطیلات نوروز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل،عدیل سروی در بازدید از مجتمع کشتار گاه مرغ سامیان افزود: از این میزان 300 تن مربوط به بسته سبد حمایتی دولت است.

وی اظهارامیدواری کرد با عرضه بی وقفه مرغ به بازار مصرف شاهد کاهش قیمت مرغ بعد از 15 فروردین ماه باشیم.

سروی با اشاره به این که بخش کشاورزی به ویژه واحدهای صنایع تبدیلی وابسته به آن بر خلاف دیگر بخش ها حتی در تعطیلات رسمی نیز برای رفاه و آسایش مردم تلاش می کنند گفت: مجموعه واحدهای مرغداری استان که دارای ظرفیت اسمی شش میلیون و 500 هزار قطعه است سالانه 40 هزار تن معادل 12 هزار تن بیش از نیاز مصرفی استان تولید می کنند.

وی اظهار کرد: چهار واحد فعال کشتارگاه صنعتی استان روزانه 85 هزار تن عملیات کشتار مرغ را انجام می دهند که در مقایسه با میانگین شاخص کشوری از رتبه بالایی برخوردار است.

وی افزود: کشتارگاه سامیان به صورت منظم با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک مدرن و بروز شده و با برخورداری از نیروهای تحصیل کرده و آموزش دیده به شایسته ترین نحو ممکن اقدام به کشتار می کند.

سروی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تنظیم بازار میوه شب عید گفت: از زمان آغاز توزیع میوه شب عید تاکنون سازمان تعاون روستایی با همکاری میادین میوه و تره بار استان بیش از یک هزار و 500 تن سیب و پرتقال توزیع کرده که 850 تن آن پرتقال و 685 تن سیب را شامل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز