هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال کشور؛

شکست صدرنشین در اردبیل/ امیدهای شهرداری برای صعود به لیگ برتر پررنگ تر شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۶:۴۴:۳۲
کد خبر: ۲۷۵۴۹۶
شکست صدرنشین در اردبیل/ امیدهای شهرداری برای صعود به لیگ برتر پررنگ تر شد
تیم فوتبال شهرداری اردبیل در یک بازی حساس و پربرخورد میهمان جنوبی خود تیم صدر نشین فولاد نوین اهواز را با یک گل شکست داده و امیدهایش برای صعود به لیگ برتر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، شهرداری اردبیل در حالی که از حمایت تماشاگران پرشمار خود بهره مند بود در یک بازی سخت و با نتیجه یک بر صفر تیم فولاد نوین اهواز را با شکست بدرقه کرد.

دو تیم در این دیدار بازی نزدیک و پربرخوردی داشتند و داور برای کنترل بازی به پنج بازیکن شهرداری اردبیل و دو بازیکن فولاد نوین اهواز کارت زرد نشان داد .

مهدی ترکمان در دقیقه 24 نیمه اول با ضربه به توپی که از کرنر بر روی دروازه فولاد نوین اهواز ارسال شده بود تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

در دقیقه 80 بازی، اهوازی ها توپ را از پشت خط هیجده قدم به دیرک افقی دروازه شهرداری اردبیل کوبیدند و در دقیقه 90 بازی نیز شهرداری اردبیل با به لرزه درآوردن دیرک عمودی دروزاه جنوبی ها به آن پاسخ دادند .

در دقایق اضافی بازی شهرداری اردبیل برای بار دوم دروازه تیم فولاد نوین اهواز را باز کرد که این گل از سوی داور مسابقه با خطای آفساید مردود اعلام شد.

شهرداری اردبیل با این برد،امتیازهای خود را به 30 رسانده وپس از تیم های فولاد نوین اهواز و مس کرمان در مکان سوم جدول گروه یک دسته اول لیگ آزادگان باقی ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز