استاندار اردبیل:

فرمانداران و بخشداران زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم نمایند

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۸۵۰۶۲
فرمانداران و بخشداران زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم نمایند
استاندار اردبیل از فرمانداران و بخشداران خواست تا زمینه را برای برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم فراهم نمایند.

به  گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، استاندار اردبیل در نشست با معاونان، فرمانداران و بخشداران استان گفت:  فرمانداران و بخشداران با وحدت همدلی و برنامه ریزی باید  زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم را در انتخابات دهمین دوره  مجلس شورای اسلامی فراهم نمایند.

مجید خدابخش با اشاره به نقش خطیر فرمانداران و بخشداران در برگزاری انتخابات  افزود: سیاست  دولت در بحث انتخابات همان تکلیف قانونی و برگزاری سالم و بی طرفانه انتخابات است که باید به این مهم اهتمام ویژه داشته باشیم .

وی خاطر نشان کرد  : نباید از امکانات  دولتی به نفع یا به ضرر کسی در انتخابات استفاده شود و در این راستا فرمانداران باید به گونه ای عمل کنند که موجب تقویت یا تضعیف کاندیداهای انتخاباتی نشود.

خدابخش با بیان این که  انتخابات حق همه مردم است تصریح کرد: هیات های اجرایی باید مدافع  حقوق مردم باشند و شرایطی را فراهم کنند که  تمام افراد  حائز شرایط قانونی بتوانند در عرصه  انتخابات  حضور پرشور داشته باشند.

وی از فرمانداران  و بخشداران استان خواست  با رصد دقیق حرکت های انتخاباتی ، اجازه سوء استفاده از امکانات  دولتی یا موضع گیری مسوولان  دستگاه های دولتی بر له یا علیه کاندیداها را ندهند.

استاندار اردبیل دربخش دیگری از سخنان  خود با تاکید  بر پرهیز از مسایل حاشیه ای ، فرمانداران  را به استفاده از همه نیروها ، پشتیبانی از فعالیت های قانونی احزاب و تقویت  فضای نشاط در جامعه  فراخواند و گفت : فرمانداران و بخشداران باید در تمام  فرآیند انتخابات  دقت  عمل  لازم  را داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم  و با حضور حداکثر مردم  باشیم  .

خدابخش خاطر نشان کرد : ما باید  با وجود  همه  تهدیدات  خارجی ، تحریم ها، فشارها و پایین بودن قیمت  نفت  تلاش کنیم  مشکلات  مردم حل شود و فعالیت های اجرایی شهرستان ها به خوبی به پیش برود.

وی گفت: استفاده بهینه از امکانات موجود و راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال  و راکد  و تامین زیر ساخت های لازم به رشد و توسعه  اقتصادی و اشتغال  استان  کمک کرده  و زمینه را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم می کند.

خدابخش هم چنین  بر لزوم  تلاش فرمانداران  برای جذب سرمایه  گذاران  بخش خصوصی جهت  عمران و آبادانی منطقه  تاکید کرد و گفت : فرمانداران باید سرمایه گذاران  خرد و کلان منطقه را شناسایی و بسترهای مناسب برای حضور آنان  فراهم  کنند که این کار به رشد و توسعه  زیر ساخت  های عمرانی و اقتصادی شهرستان ها کمک  شایانی خواهد کرد .

استانداردبیل افزود: استفاده از تسهیلات  صندوق توسعه  ملی و سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله بنیاد  برکت  در جهت  اجرای پروژه های عمرانی و تولیدی از اهمیت  ویژه ای برخوردار است  و باید فرمانداران از این فرصت نهایت استفاده را در راستای توسعه  استان و ایجاد  اشتغال  در منطقه  بکنند چراکه  محرومیت زدایی در گرو ایجاد فرصت  های شغلی و بهره گیری از منابع  خدا دادی موجود در منطقه  است که می تواند بخشی از مشکلات را در استان  حل کند .

دراین نشست هریک از معاونان استاندار و فرمانداران استان هم  مسایل و مشکلات حوزه مدیریتی خود به ویژه در بحث انتخابات دهمین  دوره مجلس شورای اسلامی بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز