معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان خبر داد:

کاهش ۱۶درصدی میزان وقوع سرقت در استان اردبیل

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۳:۰۸
کد خبر: ۲۸۷۵۵۱
کاهش ۱۶درصدی میزان وقوع سرقت در استان اردبیل
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از کاهش 16درصدی میزان وقوع سرقت در این استان در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه پیشگیری و کاهش جرایم مربوط به سرقت در اردبیل با قدردانی از مسوولان دستگاه هایی که در مبارزه با وقوع سرقت با هماهنگی های لازم موجب پایین آمدن میزان وقوع سرقت در استان شدند افزود: این نشان دهنده تلاش و اراده جدی مسوولان در استان برای مقابه قاطع با این جرم است.

او گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی انجام شده امسال نیز اقداماتی با قاطعیت تمام برای پیشگیری از وقوع سرقت در مناطق مختلف استان انجام می شود.

خدادادی با اشاره به این که سیستم قضایی استان همواره در مقابله با جرایم از نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها حمایت قضایی قوی می کند اظهار کرد: در زمینه سرقت نیز احکام متناسب با جرم و با بازدارندگی مناسب صادر می شود.

وی بر لزوم آگاه سازی عمومی مردم و آموزش همگانی مراقبت از اموال به ویژه وسایط نقلیه از طریق رسانه ها تاکید کرد و گفت: در وهله اول باید خود مردم نسبت به مراقبت از اموال خود آگاهی داشته باشند تا درگیر مشکلات و تبعات ناشی از آن نباشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز