استاندار اردبیل:

مهم ترین راهکار عملیاتی برای از بین بردن اعتیاد اجرای کار فرهنگی است

۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۱:۱۴
کد خبر: ۲۸۸۶۶۱
مهم ترین راهکار عملیاتی برای از بین بردن اعتیاد اجرای کار فرهنگی است
استاندار اردبیل گفت: با اجرا و انجام کارهای فرهنگی می توان اعتیاد به مواد مخدر را دراستان کاهش داد

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در نشست هم اندیشی اجتماعی و فرهنگی استان افزود: آسیب های اجتماعی و راه های مقابله  با آن نیازمند برنامه ریزی دقیق از سوی دستگاه های فرهنگی و صاحب نظران است و باید نسبت به شناسایی آسیب ها بویژه اعتیاد گام های اساسی برداشته شود.

وی اظهار کرد: باتوجه به روند روبه رشد آسیب های اجتماعی، پرداختن به اقدامات پیشگیرانه امری ضروری است که بایستی علل و عوامل آن توسط اساتید دانشگاه ها، نخبگان مورد شناسایی قرار گرفته و راهکارهای لازم را برای کاهش آن پیدا کرد.

وی تصریح  کرد: باید از ظرفیت وتوان روحانیون ، فرهنگیان ، هنرمندان  درمحیط های اداری – مساجد  و مدارس درراستای پیشگیری از آسیب اجتماعی اعتیاد وشناساندن عواقب مواد مخدر به افراد جامعه  استفاده کرد چرا که معضل مواد مخدر یک آسیب اجتماعی است وبرای مهار آن نیازمند حضور همگانی مردم ودستگاه های فرهنگی هستیم .

خدابخش خاطر نشان کرد: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی همکاری ومشارکت همگان وبه ویژه خانواده ها نقش اساسی درآگاه سازی افراد جامعه دارد .

استاندار اردبیل ادامه داد: با ترویج  وگسترش ورزش همگانی دربین مردم، زنده کردن روحیه  اعتماد و همبستگی میان مردم و توجه به ارزش های اخلاقی ودینی درجامعه می توان از آسیب های اجتماعی از جمله  اعتیاد را در جامعه  کاهش داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز