معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد؛

جهاد کشاورزی اردبیل در ماه رمضان طرح ضیافت را اجرا می کند

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۵:۰۱
کد خبر: ۲۸۹۴۷۳
جهاد کشاورزی اردبیل در ماه رمضان طرح ضیافت را اجرا می کند
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از اجرای طرح ضیافت در این استان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی اصغر پرتوی در جلسه اعضای ستاد تنظیم بازار استان افزود: هدف از اجرای طرح تثبیت قیمت ها در دامنه مناسب قیمت و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا از طریق افزایش مراکز عرضه به صوت عرضه مستقیم در غرفه برگزاری نمایشگاه ها ، برگزاری فروش فوق العاده ، تامین و توزیع کالاهای اساسی و طرح تشید بازرسی و نظارت ویژه است.

او اظهار کرد: اجناسی که در این گونه نمایشگاه ها عرضه خواهد شد شامل مرغ ، گوشت قرمز ، برنج و شکر و روغن نباتی است که در ماه مبارک رمضان به وفور دربازار برای مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

پرتوی افزود: قرار است در آستانه ماه مبارک رمضان 540 تن مرغ ، 51 تن گوشت قرمز ، 830 تن برنج و 340 تن شکر برای تامین نیاز مصرف کنندگان عرضه شود.

وی اظهار کرد: خرما ، شیرینی جات و لبنیات نیز در این طرح منظور شده است.

پرتوی افزود: با برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت محصولات و اقلام ضروری زیر قیمت بازار به مصرف کنندگان عرضه شده و طرح تشدید و نظارت صنفی هم با قدرت و قوت توسط دستگاه های ذیربط از جمله شورای اصناف ، استانداری و جهاد کشاورزی ادامه می یابد.

او افزود: زمان دقیق افتتاح نمایشگاه ها برای عرضه کالاهای ضروری زیر قیمت بازار با عنوان طرح ضیافت به زودی از طریق رسانه های ارتباط جمعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز