رئیس دانشگاه محقق اردبیلی

دفتر ستاد استهلال استان در دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۹:۴۰
کد خبر: ۲۹۱۲۷۰
دفتر ستاد استهلال استان در دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی دفتر ستاد استهلال استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، گودرز صادقی در نخستین نشست علمی رویت هلال ماه در دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر، افزود: با راه اندازی این دفتر در دانشگاه، هویت تشکیلاتی مشخصی برای امر استهلال ایجاد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی به روحانیت علاقه و احترام خاصی قائل است، تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه نباید به برگزاری یک همایش در طول سال خلاصه شود، بلکه باید این وحدت و همکاری تداوم یابد.

صادقی با اشاره به اینکه بنای دانشگاه محقق اردبیلی این است که در همه اصول و چارچوب ها بصورت عملی وارد شود و از انجام کارهای نمایشی دوری کند، خاطرنشان کرد: راه اندازی ستاد استهلال در دانشگاه محقق اردبیلی، هدیه ای از سوی دانشگاه به حوزه است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اساتید حوزه و دانشگاه هر دو کار انبیا را دنبال می کنند، گفت: اساتید حوزه علوم دینی را دنبال می کنند و اساتید دانشگاه سایر علوم را دنبال می کنند.

وی از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای همکاری همه جانبه با حوزه خبر داد و افزود: می توانیم با برگزاری کارگاه های آموزشی و سایر موارد همکاری دوجانبه با حوزه داشته باشیم.

غفاری عضو ستاد استهلال استان اردبیل نیز با بیان اینکه ستاد استهلال استان اردبیل از سال 89 راه اندازی و از سال 92 بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در این ستاد از اخترشناسان و فیزیک دانان برجسته حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز