مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل:

کشف اعضا مستعد هدف اصلی نشستهای ادبی کتابخانه های اردبیل است

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۹۲۴۳۶
کشف اعضا مستعد هدف اصلی نشستهای ادبی کتابخانه های اردبیل است
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: کشف اعضا مستعد و خلاق در حوزه های ادبی هدف اصلی نشستهای ادبی کتابخانه های اردبیل است.

به گزارش خبرنگار برنا  در اردبیل، رباب عزیزخانی از تلاش برای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این استان خبر داد و افزود: در سه ماه گذشته بیش از 20 جلسه نقد و بررسی کتاب در کلاس های شعر و ادبیات خلاق این اداره کل برگزار شد.

وی با بیان این که این کلاسها با همت امور فرهنگی اداره کل و با حضور نویسندگان و اساتید جوان این حوزه برگزار می شود، گفت: در پنج دوره از برگزاری کلاس های داستان نویسی خلاق و خلاقیت در شعر اعضای علاقمند کتابخانه های عمومی اردبیل به نقد و بررسی آثار شعری و داستانی به فراخور موضوع مطرح شده در هر جلسه پرداخته اند.

عزیزخانی یکی از اهداف این دوره را کشف استعدادهای ادبی در میان اعضای کتابخانه های عمومی دانست و اظهار کرد: برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار جدید نویسندگان بومی استان از جمله برنامه های این کلاسها در دوره های بعدی خواهد بود.

وی، برگزاری کارگاه های ادبی برای اعضای کتابخانه های عمومی در سایر شهرستان های استان را نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام ذکر کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، افزود: نشستهای ادبی در قالب نقد و بررسی کتاب در این کتابخانه ها و کلاس های داستان نویسی خلاق و شعر خلاق به همت امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در روزهای سه شنبه و پنجشنبه در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز