مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل:

نمایشگاه دام و طیور و ماشین آلات کشاورزی در اردبیل برپا می شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۷:۰۴:۳۲
کد خبر: ۲۹۴۵۸۳
نمایشگاه دام و طیور و ماشین آلات کشاورزی در اردبیل برپا می شود
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل از برپایی نمایشگاه تخصصی دام و طیور و ادوات و ماشین آلات کشاورزی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، ایوب تقوا طلب در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه که از 9 تا 13 شهریور در نمایشگاه های دایمی اردبیل برگزار می شود افزود: مسوولیت خطیر جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی از طرف حمایت تولید کنندگان و کشاورزان ایجاب می کند و برای دسترسی به اهداف کشاورزی صنعتی زمینه بهره مندی از ماشین آلات و تکنولوژی های پیشرفته در استان بیش از پیش مهیا شود.

وی گفت: اردبیل قطب کشاورزی کشور است و در تمام گرایش های عرصه کشاورزی اعم از زراعت ، باغات و دام و طیور ظرفیت های بیشتری وجود دارد تا از تکنولوژی روز دنیا در تولیدات برای تامین نیاز مصرف کنندگان استفاده شود.

او برگزاری نمایشگاه تخصصی دام و طیور و ادوات و ماشین آلات کشاورزی را گامی در توسعه عملی کشاورزی دانست.

او اظهار کرد: مجری این نمایشگاه شرکت آرتا نما نگر اردبیل از موفق ترین مجری نمایشگاه ها است و با جدیت کامل با اطلاع رسانی دقیق زمینه شرکت شرکت های بزرگ ماشین آلات از استان های مختلف کشور را فراهم می کند.

او افزود: با حضور حداکثری شرکت های سازنده و افزایش تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه مذکور در حداقل زمان ممکن و صرفه جویی در هزینه و زمان کشاورزان استان از تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز از این نمایشگاه بازدید و سفارش های لازمه را ارائه خواهند کرد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی راهبرد عملی برای تقویت دانش کشاورزان است.

اصغر پرتوی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردها و تکنولوژی کشاورزی کشور ، ارائه توانمندی های بخش کشاورزی و تامین نیاز تکنولوژی کشاورزان برپا می شود.

نظر شما