معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل خبر داد:

برگزاری ۱۶ دوره آموزشی برای شاغلان حوزه گردشگری اردبیل

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۰:۳۹
کد خبر: ۲۹۶۱۳۴
برگزاری ۱۶ دوره آموزشی برای شاغلان حوزه گردشگری اردبیل
16دوره ی آموزشی ویژه منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری به منظور توانمندسازی نیروهای انسانی فعال در حوزه گردشگری از امروز، هشتم تیرماه سال جاری برگزارخواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، معاون گردشگری استان گفت: دوره های آموزشی ویژه شاغلان گردشگری با اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت "مدیریت تشریفات و مراسم در هتل" و " آشنایی با شیوه های بهره برداری از آب های درمانی و چشمه های آبگرم" آغاز شده است.

قادر تقی زاده اضافه کرد: این دوره های آموزشی به صورت 16 دوره مجزا برای جوامع و انجمن های صنفی و تمامی نیروهای انسانی فعال در حوزه گردشگری با همکاری شرکت تعاونی تدبیرگستران توسعه اردبیل برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را آشناسازی شاغلان صنعت گردشگری با مبانی گردشگری و حوزه تخصصی آن عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی با مباحثی چون مدیریت تشریفات و مراسم در هتل، استراتژی شیوه های نوین بازاریابی و برندسازی در صنعت گردشگری، طراحی و قیمت گذاری پکیج های گردشگری، مدیریت ارتباط با مشتری و شیوه های بهره برداری از آب های درمانی و چشمه های آب گرم آشنا خواهند شد.

به گفته این مقام مسئول؛ این دوره آموزشی برای رانندگان وسائط نقلیه گردشگری، راهنمایان طبیعت گردی، مدیران پذیرایی و میزبانی غذا و نوشابه، مدیران و کارکنان خانه مسافر، راهنمایان موزه، کارکنان واحدهای پذیرایی و واحدهای اقامتی، امداد و نجات، راهنمایان مسافران مراکز اقامتی، مدیران منابع انسانی در هتل و بازآموزی مدیران فنی و دفاتر خدمات مسافرتی برگزار می شود.

تقی زاده در پایان یادآور شد: شرکت در این دوره ها الزامی بوده و در پایان آن، گواهینامه آموزشی معتبر مورد تائید سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ایران به دوره دیدگان اعطاء خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز