فرماندار اردبیل:

‌خط لوله فراورده های نفتی تبریز- سراب-اردبیل ‌طراحی می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۵:۴۹
کد خبر: ۲۹۷۰۹۰
‌خط لوله فراورده های نفتی تبریز- سراب-اردبیل ‌طراحی می‌شود
فرماندار اردبیل از طراحی خط لوله تبریز- سراب- اردبیل به طول 230 کیلومتر تا تأسیسات اردبیل و با ظرفیت روزانه 5میلیون 500 هزار لیترفرآورده‌های نفتی جهت پرکردان مخازن انبار نفت اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، جواد زنجانی ‌در نشست با مسئولان و مجریان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالغرب گفت‌:جهت همکاری و مواظبت از خط لوله انتقال نفت که از سال 1386 تأمین فرآورده‌های نفتی‌(بنزین موتور نفت گاز و نفت سفید ) استان و تأمین سوخت مایع نیروگاه سبلان را برعهده داشته بوده و نقش مهم و پر اهمیتی دارد، دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید ‌در انجام کارهای عمرانی و خدماتی از این شرکت استعلام کنند.

وی اظهار کرد: از مرکز تأسیسات خط لوله نفت اردبیل خطی با قطر 8 اینچ به طول حدود 30 کیلومتر با ظرفیت 3 میلیون لیتر در روز در جهت تأمین سوخت مایع انبار نیروگاه سبلان طراحی و در حال بهره‌برداری است.

زنجانی بر اهمیت این خط لوله در راه‌اندازی مرکز صنعتی و تولیدی تأکید کرد و افزود: باید در انتقال و طراحی این خط لوله، ایمنی و موارد لازم در پدافند غیرعامل در نظر گرفته شود، همچنین مردم و دستگاه‌های مسئول ‌و دهیاران و بخشداران باید آگاهی و اطلاع رسانی لازم را درخصوص مسیر عبور این خط لوله داشته باشند تا از آسیب‌های احتمالی به این خط جلوگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز