استاندار اردبیل:

سیستم روشنایی تونل های محور اردبیل - سرچم در اسرع وقت اجرا شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۶:۴۳
کد خبر: ۲۹۷۶۶۹
سیستم روشنایی تونل های محور اردبیل - سرچم در اسرع وقت اجرا شود
استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت های لازم برای سفرهای ایمن به استان ، خواستار اهتمام دستگاه های اجرایی ذی ربط در اجرای سیستم روشنایی تونل های محور اردبیل – سرچم شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی و تحلیل تصادفات جاده ای درون شهری و برون شهری استان با اشاره به این که حدودا 4/1 درصد تصادفات کشور در استان اردبیل اتفاق می افتد افزود : به موجب بررسی های انجام یافته ، رعایت نشدن سرعت مجاز از سوی رانندگان با فراوانی 38 درصدی اصلی ترین عامل این تصادفات بوده است.

وی ادامه داد: ازابتدای امسال تاکنون بیش ترین میزان تصادفات استان در محور اردبیل به گرمی رخ داده که افزایش تردد ماشین آلات کشاورزی در مسیر یادشده در این امر تاثیر داشته است.

خدابخش در قسمت دیگری از سخنان خود، افزایش علایم و تابلوهای  راهنمایی و رانندگی در مسیرهای پرتردد را در راهنمایی رانندگان و کاستن از حوادث رانندگی موثر دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط خواست نسبت به تحقق این امر اقدام کنند.

استاندار گفت : تجارب چند سال اخیر نشان داده که نصب دوربین های کنترل ترافیک در محورهای مواصلاتی منطقه منجر به کاهش تصادفات شده لذا لازم است اداره کل حمل و نقل  و پایانه های استان اطلاعات دریافتی از این دوربین ها را که با هدف کنترل ترافیکی جاده ها تعبیه گردیده اند برای ثبت تخلفات رانندگی در اختیار نیروی انتظامی استان قرار دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز