فرماندار اردبیل:

۶۰ مدرسه در اردبیل آماده پذیرایی از مسافران است

۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۶:۳۳
کد خبر: ۲۹۸۲۵۰
۶۰ مدرسه در اردبیل آماده پذیرایی از مسافران است
فرماندار اردبیل گفت: 60 مدرسه با 600 کلاس در اردبیل آماده پذیرایی از مسافران تابستان است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، به نقل از فرمانداری اردبیل، جواد زنجانی در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر اردبیل با اشاره به فرا رسیدن دور دوم سفرهای تابستانی افزود: برای اقامت مسافران از ظرفیت مراکز اقامتی آموزش و پرورش، مدارس و حتی مساجد و مراکز مذهبی و سالن های ورزشی استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: دو ورزشگاه آموزش و پرورش نیز در صورت ضرورت برای اسکان مسافرین اختصاص داده خواهد شد.

وی از راه اندازی ایستگاه های راهنمای مسافر، ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهر خبر داد و بر آمادگی تمامی دستگاه های خدمات رسان از جمله هلال احمر ، پلیس ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و اورژانس تأکید کرد.

او با بیان این که بیشترین گردشگر و مسافر ورودی به استان مربوط به فصل تابستان است بیان کرد: همه دستگاه های متولی ستاد خدمات سفر باید اصلی ترین مأموریت خود را در فصل تابستان و مأموریت فرعی را در تعطیلات نوروز انجام دهند.

زنجانی با اشاره به این که شهرستان اردبیل پذیرای بیشترین مسافران ورودی به استان است گفت: تمهیدات و مقدمات لازم برای آسایش و آرامش مسافران اندیشیده شده است که تجهیز نمودن تمامی دستگاه های خودپرداز سطح شهر، استفاده از نانوایی ها و سرویس های بهداشتی سیار، عدم تعطیلی نانوایی ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر، توزیع نان در ورودی ها و نقاط مختلف شهر و تامین اقلام ضروری و مایحتاج مسافران و گردشگران از جمله آنهاست.

رییس ستاد خدمات سفر اردبیل از فعالیت اکیپ های بازرسی و کنترل خبر داد و گفت: ما باید فرهنگ میزبانی شایسته از میهمانان و میهمان پذیری خود را در شان فرهنگ مان نشان داده و به همه ثابت کنیم که اردبیلی ها میهمان نواز هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز