رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

جلسات صحیح‌خوانی قرآن ویژه ادارات اردبیل برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۹۹۵۸۸
جلسات صحیح‌خوانی قرآن ویژه ادارات اردبیل برگزار شد
رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری جلسات صحیح خوانی قرآن ویژه ادارات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، حجت الاسلام عزیز صابری در جلسه هماهنگی برنامه های قرآنی ماه رمضان در اردبیل گفت: این دوره ها شامل سه بخش روخوانی، روان خوانی و فصیح خوانی است که از ابتدای ماه رمضان 30 جلسه ویژه ادارات برگزار شده است.

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان دوره های صحیح خوانی ویژه کارکنان بیمارستان فاطمی، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان علوی، بیمارستان بوعلی، مرکز بهداشت اردبیل، دانشکده پرستاری، دانشکده پزشکی، ۲۶ شهرداری در سطح استان، آبفای شهری، کمیته امداد، بنیاد شهید، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، سپاه و ثبت اسناد و املاک برگزار شده است.

رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی با یادآوری برگزاری جلسات قرآن خوانی در مصلی در طول ماه رمضان اضافه کرد: در این مراسم نیز هر روز کارکنان یک دستگاه اجرایی حضور یافته و از جلسه ترتیل خوانی قاریان برجسته استان استفاده می کنند.

صابری افزود: علاوه بر قرآن خوانی مراسم تفسیر قرآن نیز توسط آیت الله فاضل گلپایگانی از اساتید برجسته قم روزانه اجرا می شود.

این مسئول به برگزاری بیش از ۴۰ مورد جز خوانی و مراسم شبی با قرآن در شهرها، بخش ها و روستاها اشاره و تصریح کرد: در عین حال در ماه رمضان مربیان قرآنب و گروه های تواشیح به مناسبت های مختلف اعزام شده اند.

نظر شما