فرماندار اردبیل خبر داد:

فعال بودن نانوایی های اردبیل در تعطیلات عید فطر

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۹۹۷۵۷
فعال بودن نانوایی های اردبیل در تعطیلات عید فطر
فرماندار اردبیل گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران در ایام تعطیلات عید فطر نانوایی های شهر تعطیل نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، جواد زنجانی در جلسه اصلاح کیفیت نان شهرستان اردبیل و برنامه ریزی برای اتخاذ تمهیدات استقبال از مسافرین تعطیلات عید فطر افزود: 50 واحد نانوایی ویژه در مسیرهای اصلی و پر تردد سطح شهر با نصب پلاکارد و تعیین ساعات پخت به منظور رفاه حال شهروندان و مسافرین و گردشگران تا ساعت 22 شب اقدام به پخت و عرضه نان خواهند کرد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و بنا بر احساس نیاز و تجارب سال های گذشته مقرر شده از روز پنج شنبه 25 تیر به مدت یک هفته در پنج نقطه از سطح شهر و ورودی های اردبیل از جمله میدان های اصلی ( میدان بسیج ـ میدان مقدس اردبیلی ـ پارک معلم ـ ورودی مجتمع تفریحی شورابیل ـ میدان ایثار ) بطورشبانه روزی نان لواش به صورت بسته بندی عرضه و در دسترس شهروندان و مسافرین قرار گیرد.

او بیان کرد: ارتقای کیفیت نان تولیدی، اطمینان بخشی از سلامت نان استحصالی و خدمت رسانی بهتر به همشهریان و مسافرین از مهمترین اولویت های کار گروه اصلاح کیفیت نان شهرستان می باشد.

زنجانی گفت: طبق بازرسی های انجام گرفته و برابر گزارش های دریافتی از مرکز بهداشت شهرستان ، استاندارد و اداره صنعت و تجارت مصرف جوش شیرین در سه ماهه نخست سالجاری 30% در بربری پزی ها کاهش یافته و امیدواریم و مصرف این ماده افزودنی را به حداقل برسانیم که این امر مستلزم تداوم بازرسی ها و همکاری نانوایان می باشد.

فرماندار اردبیل افزود: احداث نانوایی های چند منظوره تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد یافت و بــرابر هماهنگی های صورت گرفته هر ماه شاهد افتتاح و بهره برداری از دو واحد نانوایی چند منظوره در سطح شهر خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز