استاندار اردبیل در دیدار با اهالی مطبوعات استان:

ایجاد همدلی در بین اهالی رسانه اولویت اصلی دولت است/ مشارکت نداشتن اکثریت درفعالیتهای صنفی زیبنده مطبوعات اردبیل نیست

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۰۰۰۱۲
استاندار اردبیل گفت: ایجاد همدلی در بین اهالی رسانه و متحد بودن مطبوعاتی ها از اولویتهای اصلی دولت در استان است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در دیدار با جمعی از پیشکسوتان رسانه ای استان و نمایندگان اکثریت اعضا خانه مطبوعات استان افزود: انتظار داریم خبرنگاران و صاحبان رسانه های استان در انعکاس اخبار نسبت به صحت و دقیق بودن آن حساسیت داشته باشند.

وی اظهار کرد: هیچ یک از مسئولان استان ادعای عصمت در انجام وظایف ومسئولیتها ندارد و با تمام وجود از نقد دقیق وانعکاس اخبار صحیح استقبال می کنیم.

وی اضافه کرد: همدلی و همزبانی مطبوعات و صاحبان رسانه استان درعین داشتن سلایق مختلف می تواند استان را به سمت توسعه و پیشرفت و جبران عقب ماندگی ها سوق دهد.

خدابخش با بیان اینکه دوگروه بودن مطبوعاتی های استان و چند دستگی این صنف،به نفع جامعه، مطبوعات و دولت نیست،تصریح کرد: مشارکت و حضوراکثریت درفعالیتهای صنفی یک امر ضروری، منطقی و معقول است و غفلت از این امر در صنف مطبوعات بویژه اهالی رسانه های استان اردبیل زیبنده این صنف نیست.

وی به برخی نقدهای حاضران به حوزه فرهنگ و مشکلات و مسائل موجود اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگ بدلیل وجود تعاریف مختلف و دیدگاههای متفاوت نقدها از زوایای مختلف مطرح می شود که برخی از نارسایی ها را با کمی صبر و هم اندیشی می توان برطرف کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز