مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اسکان بیش از ۱۶ هزار مسافر فرهنگی در تعطیلات عید فطر در استان اردبیل

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۴:۳۳
کد خبر: ۳۰۰۸۶۲
اسکان بیش از ۱۶ هزار مسافر فرهنگی در تعطیلات عید فطر در استان اردبیل
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اسکان 16 هزار و 393 نفر از مسافران فرهنگی در تعطیلات عید سعید فطر در استان اردبیل انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، صابر سپهری گفت: علاوه بر اسکان فرهنگیان در مدارس تجهیز شده، بیش از هزار و 400 خانواده درقالب 350 کلاس و چادر اسکان داده شدند.

وی از پذیرش 16 هزار و 393 نفر در قالب پنج هزار و 442 خانوار با 33 هزار و 556 نفر روز در بیش از 114 مدرسه و هزار و شش کلاس تجهیز شده در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و افزود: کثرت حضور مسافران به حدی بود که با همکاری فرمانداری اردبیل، سالن ورزشی تختی، بطور رایگان در اختیار همکارانی که امکان استفاده از چادر را داشتند، قرار داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: مهمترین مأموریت های خدمتگزاران و مسئولین آموزش و پرورش خدمت بی منت و تأمین تسهیلات رفاهی برای معلمان است که در این ایام سعی کردیم میزبان شایسته ای برای همکاران فرهنگی و سایر مسافران باشیم.

سپهری خاطرنشان کرد: با افزایش چشمگیر و بی سابقه مسافران در استان اردبیل برای اولین بار کلیه کلاس های مجهز ستادهای اسکان نواحی و مناطق استان در تعطیلات عید سعید فطر در اختیار مسافران قرار گرفت و بلافاصله نسبت به افزایش کلاس ها برای پذیرش و اسکان فرهنگیان اقدام شد.

وی ادامه داد: در طول این مدت مراکز آموزشی و رفاهی خانه معلم اردبیل و سرعین و همچنین اردوگاه مقدس اردبیلی و خوابگاه سالن ورزشی شهید دیرین نیز میزبان فرهنگیان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تحویل 600 تخته پتو توسط هلال احمر جهت استفاده مسافرین در هوای سرد در مراکز اسکان خبر داد و گفت: نواحی یک و دو اردبیل، سرعین، نیر، خلخال و مشگین شهر افتخار میزبانی و بیشترین پذیرش مسافر را در این ایام داشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز