در خصوص حادثه دلخراش قتل پزشک متخصص اردبیلی و حواشی آن:

شورای تامین استان درخصوص حادثه قتل پزشک اردبیلی بیانیه صادرکرد

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۸:۳۳
کد خبر: ۳۰۲۴۵۹
شورای تامین استان درخصوص حادثه قتل پزشک اردبیلی بیانیه صادرکرد
در پی حادثه دلخراش قتل پزشک اردبیلی شورای تامین استان در خصوص این حادثه و حواشی آن بیانیه صادرکرد

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، شورای تامین استان درخصوص حادثه منجر به قتل مرحوم دکتر اصغر پیرزاده بیانیه ای را به شرح زیر برای تنویر افکار عمومی صادر کرد.

بدینوسیله ضمن ابراز تأسف از حادثه ی ناگوار قتل دکتر اصغر پیرزاده که فقدان ایشان خسارتی بر جامعه پزشکی کشور محسوب می گردد و عرض تسلیت به خانواده ی محترم و داغدار ایشان، به اطلاع کلیه هموطنان آگاه و فهیم می رساند، به همین مناسبت روز شنبه مورخ 3/5/94، شورای تأمین استان تشکیل جلسه داده و درخصوص ابعاد و جزئیات این حادثه دستگاه های انتظامی و قضایی استان گزارش مبسوطی ارایه نمودند که نتیجه ی آن برای تنویر افکار عمومی به شرح ذیل اعلام می گردد.

1- متأسفانه اطلاع رسانی های اولیه توسط برخی افراد، سایت های خبری و رسانه ها،  به علت شتاب زدگی، گمانه زنی های شخصی  و استناد به اطلاعات غیر موثق صحیح نبوده و موجب تشویش اذهان عمومی گردیده است که با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد. 

2- برخلاف آنچه که اعلام شده است ، حادثه نه در بیمارستان و نه در منزل بیمار و نه در مطب خصوصی  اتفاق نیفتاده است .

3- در وقوع حادثه هیچ رابطه ی حرفه ای – شغلی مربوط به امور پزشکی بین قاتل و مقتول مطرح نبوده است .

4- مراجعه دکتر پیرزاده به منزل قاتل صرفاً برای امری خصوصی و شخصی انجام شده که منجر به درگیری فیمابین و نهایتاً قتل دکتر پیرزاده توسط قاتل به ضرب چاقو شده است .

5- مسئولان قضایی و انتظامی خارج از نوبت در حال بررسی و رسیدگی به جزئیات موضوع هستند و تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهند نمود که بدینوسیله از اقدامات به موقع آنان به ویژه دادستان محترم شهرستان اردبیل در بازداشت قاتل و انجام تحقیقات دقیق و کشف حقایق  قدردانی می گردد.

 

          طاهر شریفی

دبیر شورای تأمین استان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز