استاندار اردبیل:

دهکده پرواز در استان راه اندازی می شود

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۰:۰۵
کد خبر: ۳۰۲۵۸۹
دهکده پرواز در استان راه اندازی می شود
استاندار اردبیل از عقد تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان صنایع هوایی کشور ، استانداری و سپاه حضرت عباس ( ع ) اردبیل برای ایجاد دهکده علمی ، تفریحی و توریستی پرواز در استان با رویکرد هوانوردی عمومی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش با اشاره به ضرورت استفاده حداکثری از قابلیت های گردشگری استان  افزود : در این راستا تمام تلاش ما بر این خواهد بود که زمینه استفاده از توانمندی های سرمایه گذاران ذی صلاح بخش خصوصی فراهم باشد.

استاندار ادامه داد : به موجب بندی از تفاهم نامه یادشده ، سازمان صنایع هوایی  در قالب قراردادهایی که در آینده با دست اندرکاران دهکده موصوف منعقد می کند مطالعات امکان سنجی و تهیه برنامه فازهای اجرایی پروژه را انجام خواهد داد.

او با بیان این که تجهیز کامل دهکده پرواز در حوزه هوانوردی عمومی از دیگر تعهدات سازمان صنایع هوایی است تصریح کرد : استانداری نیز پشتیبانی اجرایی طرح با کمک به واگذاری زمین مناسب ، پرداخت تسهیلات و تسریع در مراحل اداری طرح را تقبل نموده است.

خدابخش خاطرنشان شد : به موجب بندهایی از تفاهم نامه یادشده ، فرماندهی سپاه حضرت عباس ( ع ) استان هم انجام مواردی چون تبادل اطلاعات در حوزه های آموزشی و کمک به تسریع مراحل اجرایی طرح موصوف را تعهد نمود.

استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد با آغاز مراحل عملیاتی دهکده علمی ، تفریحی و توریستی پرواز در استان ، جاذبه های جدیدی برای جذب توریست های داخلی و خارجی در منطقه به وجود آیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز