استاندار اردبیل:

بستر سرمایه گذاری خارجی در استان اردبیل مهیاست

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۱:۲۱
کد خبر: ۳۰۳۵۰۹
بستر سرمایه گذاری خارجی در استان اردبیل مهیاست
استاندار اردبیل گفت: بستر و زمینه برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در سطح استان فراهم است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در جریان سفر به شهرستان پارس آباد و در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه هم اکنون چندین پروژه عظیم ملی در سطح استان اردبیل در حال اجراست، ادامه داد: این طرح ها با سرعت مناسبی اجرا می شود و با تکمیل و افتتاح آنها علاوه بر ایجاد صدها فرصت شغلی جدید و افزایش میزان تولید، شاهد رشد و توسعه همه جانبه استان خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه اعتبارات شهرستان های استان به صورت عادلانه توزیع می شود، اضافه کرد: تمام تلاش ما این است در تخصیص و توزیع اعتبارات استانی سهم شهرستان ها حق هیچ منطقه ای تضییع نشود.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان بخش غیردولتی، بیان کرد: برای رفع مشکلات و موانع تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و احیای واحدهای صنعتی و اقتصادی نیمه فعال و راکد استان گام های بلندی برداشته شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های بی نظیر پارس آباد مغان در حوزه آب و خاک گفت: استفاده بهینه از امکانات موجود و ایجاد و راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی این شهرستان را در مسیر رشد و توسعه و جهش اقتصادی قرار خواهد داد.

استاندار اردبیل پیش از شرکت در جلسه شورای اداری از تعدادی پروژه های اقتصادی و عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد، طرح ملی پایاب سد خداآفرین، آبگیری از محل کانال سربند، سد میل مغان، سامانه آبیاری تحت فشار کشت و صنعت مغان از جمله پروژه هایی است که استاندار اردبیل در سفر به پارس آباد از آنها بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرایی این طرح ها قرار گرفت.

همچنین با حضور استاندار اردبیل استخر سرپوشیده شنای اداره ورزش و جوانان پارس آباد با 13میلیارد ریال سرمایه گذاری و یک باب مدرسه شش کلاسه در اصلاندوز به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز