با کسب ۱۵ رای از مجموع ۱۷ رای اعضای مجمع انتخاباتی:

اسماعیل لطفعلی‌زاده رئیس هیئت تکواندوی استان اردبیل شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۸:۴۴
کد خبر: ۳۰۶۵۱۱
اسماعیل لطفعلی‌زاده رئیس هیئت تکواندوی استان اردبیل شد
در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان اردبیل اسماعیل لطفعلی‌زاده با کسب 15 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان اردبیل که در سالن اجتماعات رضازاده اردبیل برگزار شد، از بین پنج کاندیدای انتخابات هیئت تکواندوی استان اردبیل حسین اروجی، ‌بهنام رضانیان، حبیب زندی و اسماعیل لطفعلی‌زاده با رأی اعضای مجمع لطفعلی‌زاده که سابقه ریاست هیئت را در سال‌های گذشته بر عهده داشت به مدت چهار سال مسئولیت این هیئت را برعهده گرفت.

در این جلسه رئیس جدید هئیت تکواندوی استان اردبیل با بیان اینکه قصد دارد هیئت را دوباره احیا کرده و در این مسئولیت تکواندوی استان اردبیل را به جایگاه واقعی‌اش برساند، اظهار کرد: جایگاهی که ما اکنون در کشور داریم جایگاه شایسته و برازنده برای تکواندوی اردبیل نیست و باید با یک نگاه مدیریتی و برنامه‌ریزی صحیح در این امر بیشتر فعالیت کرد.

اسماعیل لطفعلی‌زاده گفت: برای نجات تکواندوی استان از این رکود و رخوت باید همه دست به دست هم دهیم تا رتبه تکواندوی استان که هم اکنون بین 26 تا 28 است ارتقا داده و وضعیت‌مان را سر و سامان بدهیم.

وی افزود: بنده به عنوان مربی و داور بین‌المللی در این عرصه کاملا با مشکلات و کمبودها و نارسایی‌ها آشنا هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا رشته تکواندو با همکاری همه‌جانبه اعضای این مجمع به یک سرانجام مناسب و مطلوب برسد.

رئیس جدید هئیت تکواندوی استان اردبیل ظرفیت تکواندوی بانوان را نیز مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: ما در گذشته مدال‌هایی را در این حوزه به دست آوردیم که با وجود ورزشکاران مستعد می‌توانیم این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم.

لطفعلی‌زاده ضرورت حضور اردبیل را در لیگ کشوری تکواندو و راه‌اندازی لیگ استانی بیان کرد و گفت: ما اگر بتوانیم تنها یک تیم راهی مسابقات لیگ تکواندوی کشور کنیم موفق خواهیم بود استعدادها و توانمان را در این رشته به نمایش بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز