معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

ارتقای کیفیت در ارائه کالا و خدمات ضروری است

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۸:۰۶
کد خبر: ۳۰۷۵۳۳
ارتقای کیفیت در ارائه کالا و خدمات ضروری است
اولین جلسه کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، دراین جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه کیفیت کالا و خدمات با تقویت نظارت ها امکان پذیر است گفت: استاندارد در کل سطوح زندگی می تواند حضور داشته باشد و هر نوع کالای داخلی و وارداتی که به دست مصرف کننده می رسد، باید اعمال استاندارد شود و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

علی آذرنژاد ارتقای کیفیت در ارایه کالا و خدمات را ضروری دانست و افزود: باید بر تولید کالای با کیفیت در داخل تاکید شود چرا که کالای بی کیفیت نمی تواند پاسخگوی تقاضای بازار در داخل باشد.

وی خاطر نشان کرد: با نگاهی همه جانبه و فراگیر به عرصه استانداردسازی می توان نقش مؤثر آن را در توسعه متوازن و پایدار منطقه تضمین نمود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه رعایت استاندارد در تولیدات سبب رضایت مندی مردم و رونق اقتصادی منطقه می شود تصریح کرد: یکی از راه های توسعه و پویایی اقتصادی در استان  رعایت استانداردهای نوین ملی است که این امر نیازمند مشارکت و همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی است .

آذرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید نظارت و کنترل همه جانبه بر واحدهای تولیدی برای استاندارد سازی کالا ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این کارگروه با هدف بررسی وارایه راهکارهای علمی وعملی در راستای استاندارد سازی وارتقای کیفیت کالا وخدمات تشکیل یافته و دستگاه های اجرایی ذی ربط باید در راستای راهبردها واولویت های نظام استاندارد سازی وتنظیم سند چشم انداز توسعه کیفیت کالا وخدمات متناسب با شرایط ومزیت های استان گام های اساسی بردارند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز