شهرداری اردبیل بدنبال جمع آوری امتیاز در آغاز لیگ

رونمایی از مردان فوتبال شهرداری اردبیل در همدان

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۲:۱۲
کد خبر: ۳۰۸۹۲۸
رونمایی از مردان فوتبال شهرداری اردبیل در همدان
لیگ دسته یک کشور از امروز در حالی استارت می خورد که تیم شهراری اردبیل با پشت سر گذاشتن فصل پر فراز و نشیب و البته موفق در سال گذشته، ماجراجویی خود را از برای فصل جاری از همدان آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، وقتی قرعه کشی لیگ دسته یک کشور چند هفته پیش انجام شد و قرعه اولین بازی تیم شهرداری اردبیل بنام پاس افتاد، بسیاری اعتقاد داشتند که این بازی یکی از بازی های سخت لیگ برای هر دو تیم در هفته اول خواهد بود.

این انتقاد دور از انتظار نبود، چراکه تقابل تیم با سابقه و ریشه دار فوتبال کشور با تیم جویای نام که فصل قبل در نیم فصل نشان داده ظرفیت لازم برای رویارویی با تیم های مطرح را دارد، می تواند بازی سختی را برای در مستطیل سبز رقم بزند.

در واقع می توان گفت پس از قرعه کشی لیگ دسته یک بیش از آنکه از شانس اردبیل سخن به میان آید از شانس بد پاس صحبت شد، چراکه این تیم در اولین بازی خود باید در مقابل تیمی بایستد که تنها به دنبال ماجراجویی بوده و ترسی از بازی با بزرگان فوتبال ندارد.

اما این قرعه تنها یک ویژگی خوب برای پاس دارد، اینکه تیم همدانی در خانه باید با شهرداری اردبیل روبرو شود و این می تواند به سود تیم پاس باشد، اولین بازی لیگ آن هم در خانه در واقع برای هر تیمی می تواند یک امتیاز باشد.

با این وجود شهرداری اردبیل که فصل قبل اولین تجربه خود را در لیگ دسته اول پشت سر گذاشت، نشان داده که از رویارویی در خانه حریفان ترسی ندارد و می تواند با برد از زمین بیرون بیاید. براین اساس بود که این تیم در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ سال قبل به عنوان پدیده در کشور معرفی شد.

این تیم در حالی که در نیم فصل اول با مهدی دینورزاده نتوانسته بود موفق عمل کرده و امتیازات لازم را کسب کند، در نیم فصل دوم با محمد ربیعی سرمربی جوان و خوش فکر کشورمان توانست نه تنها خود را در لیگ حفظ کند، بلکه با موفقیت های خود به عنوان پدیده مسابقات مطرح شد.

تیم اردبیلی با هدایت محمد ربیعی فصل گذشته و در دور برگشت نشان داد می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و شاید این فصل، فصل تیمی باشد که با جوانانش تنها به دنبال رقم زدن نتایج غیرمنتظره است.

همین روند انتظار می رود در فصل پیش رو نیز تداوم داشته باشد، چراکه عملکرد ارتش سرخ اردبیل در فصل آماده سازی و یارگیری به نحوی بوده که نشان از تفکرات نوین و بلندپروازانه این تیم داشته و تنها به دنبال پیروزی در هر بازی است.

شهرداری اردبیل امسال توانسته با جذب چندین بازیکن لیگ برتری و نیز شایسته از لیگ های دسته یک و تلفیق آنها با بازیکنان جدید و فصل قبل بومی به ترکیب ایده آل نزدیک شود و بی شک این ترکیب جدید چنانچه در بازی های تدارکاتی نشان داده با گرم شدن لیگ شایستگی بیشتری به نمایش خواهد گذاشت.

این تیم هم اکنون در خطوط مختلف زمین با بکارگیری نیروی های جدید با تجربه و قدرتمند بسیار مستحکم بوده و یکی از ویژگی های آن قدرت هاجمی تیم خواهد بود که این می تواند برای هر تیمی مشکل آفرین باشد.

در مقابل پاس همدان نیز که در خانه بازی خواهد کرد از تیم های شناخته شده کشور است، تیمی که یکی از ریشه های فوتبال کشور معرفی می شود و تاکنون توانسته افتخارات بی شماری را در سطح آسیا و کشور کسب کند.

تیم پاس که زمانی یکی از تیم های تهرانی محسوب می شد، با دارا بودن قهرمانی آسیا، لیگ کشور و جام جذفی زمانی از قدرت های مطلق فوتبال و در بالاترین سطح فوتبال کشور قرار داشت و بازیکنان زیادی را به تیم ملی و سایر تیم های داخلی و خارجی تحویل داده است.

وحید هاشمیان، محمد نصرتی، جواد نکونام و… از آخرین ملی پوشان پاسی بودند که در تهران فعالیت داشت. علاوه بر این تیم که هم اکنون به یکی از قدیمی های لیگ دسته یک تبدیل شده، هر سال در لیگ دسته یک به عنوان مدعی صعود مطرح می شود، چنانچه امسال نیز با تداوم فعالیت داود مهابادی در پی رسیدن به لیگ برتر است.

وجود بازیکنان با تجربه لیگ برتری، استحکام در خطوط دفاعی، میانی و هجومی، هماهنگی بالای بازیکنان این تیم به دلیل بازی طی سالهای اخیر، قدرت تهاجمی بالا و… از جمله مهمترین فاکتورهای موفقیت این تیم به شمار می رود، ویژگی هایی که بی شک مربیان تیم شهرداری برای آن نقشه کشیده اند.

تقابل این دو تیم می تواند گل سرسبد بازی های هفته اول لیگ دسته باشد، چرا که امروز یک بازی سخت، درگیرانه و قدرتی را دو تیم در دستور کار قرار خواهند داد و با دوندگی بیشتر تلاش خواهند کرد که توپ و میدان را تصاحب کنند، تملک بیشتر توپ امروز می تواند اصل اول برای برد هر کدام از دو تیم باشد.

نظر شما