سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

برای پیروزی در مقابل مس کرمان به میدان می رویم/ به حضور و حمایت هواداران دلبسته ایم

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۷:۴۹:۲۲
کد خبر: ۳۱۰۳۸۲
برای پیروزی در مقابل مس کرمان به میدان می رویم/ به حضور و حمایت هواداران دلبسته ایم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به بازی این تیم در مقابل مس کرمان گفت: در مقابل مس کرمان فقط برای پیروزی و سه امتیاز بازی به زمین می رویم و با قدرت می جنگیم.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان در اردبیل افزود: برای این بازی که از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، برنامه ویژه ای داریم.

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم امتیازات کامل بازی با مس کرمان را بگیریم، طی هفته های اول و دوم چهار امتیاز از دو مدعی کسب کرده ایم و این آغاز خوبی برای تیم شهرداری خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل رقیب این هفته تیم شهرداری را از تیم های قدرتمند و با انگیزه لیگ یک دانست و یادآور شد: هفته گذشته در خانه پاس به یک امتیاز ارزشمند دست یافتیم با اینکه اعتقاد دارم حتی می توانستیم در آن دیدار هم پیروز شویم، اما این نتیجه هم بسیار خوب بود چرا که تیمهایی مثل پای و مس با هزینه های بالا بسته شده و از تیم های باسابقه کشور محسوب می شوند.

وی پیروزی در برابر مس را دور از انتظار ندانست و تاکید کرد که برای به دست آوردن امتیازات این دیدار هجومی بازی خواهیم کرد و امیدوارم با بازی خوب اولین پیروزی را در اولین دیدار خانگی کسب کنیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه گروه آنالیز تیم شهرداری این تیم را به صورت کامل آنالیز کرده و اکنون شناخت خوبی از این تیم داریم، تصریح کرد: اطمینان دارم که فردا یکشنبه در مقابل تیم مس بازی خوب و دلچسبی خواهیم داشت و تماشاگران از این بازی لذت خواهند برد.

وی با بیان اینکه اعتقادی به تساوی ندارم و در هر بازی فقط برای برد وارد زمین می شویم، بیان داشت: البته تاکید دارم که هواداران و رسانه های اردبیل باید صبورانه به لیگ نگاه کنند و در این مسیر تیم خود را مورد حمایت قرار دهند.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با بیان این جمله که ما نگاه بلند مدتی به لیگ داریم، یادآور شد: هنوز به ترکیب ایده آل نرسیده ام، چراکه ترکیب ما در فصل جاری ۱۱ نفزه نخواهد بود بلکه ۲۲ نفره خواهد بود، من اعتقاد دارم باید به جایی برسیم که ۸۵ درصد بازیکنان در پست های مختلف باید به لحاظ فنی یکسان باشند.

وی این مهم را در راستای غلبه بر بار هفته های طولانی و فرسایشی لیگ دسته یک ضروری دانست و عنوان کرد: البته ترکیب تیم چرخشی نخواهد بود بلکه ما رقابت و شایسته بودن را ملاک خود برای انتخاب ترکیب قرار داده ایم.

ربیعی با اشاره به وجود دو بازیکن همتراز در اکثر پست های تیم شهرداری اردبیل افزود: وجود بازیکنان هم تراز در ادامه مسابقات می تواند کمک حال تیم برای موفقیت باشد.

وی در عین حال نبود زمین تمرین مناسب را از مهمترین مشکلات تیم شهرداری اردبیل دانست و اضافه کرد: ما از شروع تمرینات پیش فصل تاکنون در زمین های مختلف اردبیل و نیر تمرین کرده ایم، این علاوه بر ایجاد مشکلات خاص خود در بحث ابعاد زمین استاندارد نیز با ایراد مواجه است.

ربیعی با بیان اینکه تلاش کرده ایم با این کمبودها بسازیم، متذکر شد: البته زمین اختصاصی و تمرینی تیم شهرداری اردبیل از چند سال پیش آغاز شده و زیرساختهای آن نیز به اتمام رسیده ولی هنوز تکمیل نشده که امیدواریم با بهره برداری از این زمین بخش مهمی از مشکلات ما حل شود.

وی همچنین با اشاره به بازیهای این تیم در فصل گذشته و حضور بیش از ۱۰ هزار نفری هواداران و مردم اردبیل در استادیوم تاکید کرد که تیم شهرداری با حمایت این هوادان پرشور و فهیم در خانه قدرتمند از همیشه بازی می کند، بنابراین ما امسال نیز از تماشاگران خود می خواهیم که از همین بازی اول تیم خود را تنها نگذارند.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه فردا همچون بازی با فولادنوین در فصل قبل حضور بیش از ۱۵ هزار نفری هوادارانمان را در استادیوم می خواهیم، تصریح کرد: این حمایت ها بزرگترین انگیزه برای پیروزی در نزد بازیکنان شهرداری است.

وی در خصوص تاثیر پخش مستقیم بازیها از تلویزیون بیان داشت: مجموعه تیم اعتقاد دارد که اگر پخش زنده باعث کاهش تماشاگر شود، به درد نمی خورد. ما به هواداران خود دل بسته ایم و از حضور آنها در استادیوم انگیزه می گیریم. برای بازی با مس نیز دوست داریم فردا استادیوم تختی اردبیل به رنگ قرمز درآمده و یکصدا تیم شهرداری را فریاد بزنند.

ربیعی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تاثیر قطع برنامه پربیننده لیگ یک که از شبکه ورزش پخش می شد، بر روی بازی های این فصل لیگ دسته یک یادآور شد: نظارت ها در لیگ دسته یک کمتر از لیگ برتر بوده بنابراین وجود برنامه ای همانند «لیگ یک» و آنالیز آن می تواند به بهبود شرایط بازیها کمک کند.

وی این مهم را بویژه در بحث داوری موثر دانست و عنوان کرد: وقتی داور یک دیدار بداند که کارش رصد شده و مورد تحلیل قرار خواهد گرفت بی شک قضاوت مطلوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با بیان اینکه این برنامه تنها دلخوشی تیم های لیگ یکی است، از رسانه ملی و بویژه مدیران شبکه ورزش خواست که به حمایت این برنامه ادامه دهند تا شاهد پخش آن باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز