هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور:

شهرداری اردبیل مس کرمان را شکست داد

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۴:۲۹
کد خبر: ۳۱۰۶۸۳
شهرداری اردبیل مس کرمان را شکست داد
تیم فوتبال شهرداری اردبیل با گل دقیقه 87 پیمان رنجبری برنده بازی بزرگ هفته دوم لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد تا ضمن صعود به بالای جدول، انتقام شکست فصل قبل در کرمان را بگیرد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، تیم شهرداری اردبیل که در هفته اول این رقابتها جزو تیم های بی شکست بود، با ترکیب وحید کارگر، نصرت غنی زاده، مهران موسوی، مهدی ترکمان، میرعلی سلیمانی مقدم، داود شاهواروقی، حسین حبیبی، مجید خدابنده لو، بهمن یوسفی زاده، سید روح الله نعمتی و ابراهیم کوه افکن و با سیستم ۴٫۳٫۳ نشان داد که فقط برای برد وارد زمین شده است.

تیم مس کرمان نیز که از تیم های قدرتمند این دوره از رقابتها به شمار می رود و در هفته اول سه امتیاز بازی از گیتی پسند را از آن خود کرده بود، در این بازی با ترکیب ارشاد یوسفی، فرزاد حسین خانی، سیدعبدالله حسینی، بهنام داداش وند، عباس کاظمیان، احمد زنده روح، علی مرزبان، کیوان امرایی، سعید صادقی، میلاد پورصف شکن و مصطفی شجاعی بازی را آغاز کرد.

همراهی عالی تماشاگران پرشور و فهیم اردبیلی و تشویق های بی امان بازیکنان و سرمربی شهرداری اردبیل از سوی آنها شور و شوق وصف ناپذیری را در ورزشگاه تختی ایجاد کرده و باعث انگیزه مضاعف برای بازیکنان شده بود.

در حالی که تیم شهرداری اردبیل با استفاده از شرایط میزبانی و پشتیبانی تماشاگران در هر دو نیمه، تیم برتر میدان بود اما از برتری خود استفاده نکرده و به سمت تقسیم امتیازها می رفت ،محمد ربیعی سرمربی تیم شهرداری دو تعویض را در فاصله پنج دقیقه از هم انجام داد و همین تعویض ها گره این تیم را گشودند.

ورود پیمان رنجبری در خط حمله به جای کوه افکن و ورود مرتضی حیدری به جای بهمن یوسفی زاده در خط دفاعی جان تازه ای به تیم شهرداری داد و در نهایت نیز در دقیقه 87 این بازی حرکت هجومی این بازیکنان با ضربه پیمان رنجبری به تور دروازه مس بوسه زد تا این بازیکن در اولین بازی رسمی خود اولین گل خود را به ثمر برساند.

حملات تیم مس در وقت های تلف شده بازی نیز تاثیری در نتیجه این دیدار نداشت و تیم شهرداری توانست با غلبه بر تیم با تجربه و پر مهره مس کرمان ضمن پیوستن به چهار امتیازی های جدول و صعود به رتبه پنجم به دلیل تفاضل گل با چهار تیم بالایی، انتقام شکست دقیقه ۹۶ بازی را از این تیم بگیرد.

نظر شما