سرمربی تیم شهرداری اردبیل:

رتبه‌های بالای جدول و پیروزیهای پرگل نباید ما را مغرور کند

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۰۷:۴۳:۳۰
کد خبر: ۳۱۲۵۲۵
رتبه‌های بالای جدول و پیروزیهای پرگل نباید ما را مغرور کند
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به در رتبه دوم این تیم در جدول رده بندی لیگ یک،اظهار کرد: نباید با این پیروزی‌ها و رتبه‌ها مغرور شویم.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، محمد ربیعی پس از بازی دو تیم شهرداری اردبیل و گیتی پسند اصفهان به خبرنگاران گفت: لیگ امسال با ۲۰ تیمی شدن بسیار طولانی و فرسایشی بوده و بی شک حوادث بسیاری را به خود خواهد دید.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم روند خود را به لحاظ کیفی در هر بازی ارتقا دهیم، تصریح کرد: باید به سمتی برویم که پیروزی های خود را تداوم بخشیم و روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل همچنین ضمن تبریک برد در مقابل گیتی پسند اصفهان به هواداران و مردم اردبیل و نیز علی دایی اسطوره اردبیل و کشور که شاهد این بازی بود، متذکر شد: امروز تیم بودن در شهرداری اردبیل جاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه در برابر تیم بسیار خوب نتیجه عالی را گرفتیم، یادآور شد: گیتی پسند تیم خوبی بود و توانست بازی ما را تخریب کند، چنانچه در نیمه اول نتوانستیم فوتبالی را که انتظار داشتیم ارائه بدهیم.

ربیعی بازی خوب این تیم را مانعی برای بازیسازی تیم خود دانست و تاکید کرد که تیم گیتی پسند با بازی تخریبی در نیمه اول توانست مرکز بازیسازی ما را مختل کند به همین دلیل در رسیدن به مناطقی که برای رسیدن به گل هدف گذاری کرده بودیم، موفق نبودیم.

وی بازی این تیم را هدفمند و با برنامه ارزیابی کرد و با بیان اینکه این تیم خیلی ما را اذیت کرد، بیان داشت: البته چند بازیکن تیم شهرداری اردبیل نیز در مقایسه با بازی هفته قبل به لحاظ کیفی پایین تر بودند.

وی با اشاره به تغییر قالب و تغییر سیستم این تیم در نیمه دوم عنوان کرد: منطق بازی ما در نیمه اول استفاده از پاسهای کوتاه بود اما وقتی نتوانستیم به این امر دست یابیم در نیمه دوم با تغییر تاکتیک به پاس های بلند روی آوردیم و به خواسته خود رسیدیم.

وی همچنین در خصوص بازی هفته آینده در مقابل داماش گیلان یادآور شد: بازی در گیلان بسیار سخت است، همیشه اینگونه بوده بویژه اینکه در زمین چمن مصنوعی بازی خواهیم کرد، با این وجود برنامه خاصی برای این بازی در نظر گرفته ایم.

نظر شما